ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :1
بازدد دروز :9
کل بازدد :128893
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 12:9 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

در تاریخ 24/10/92 جلسه فرماندهان پایگاههای مقاومت در حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت با حضور فرمانده حوزه برگزار که اهم مصوبات به شرح ذیل می باشد:

1- طرح های اقتصاد مقاومتی

2- شجره طیبه صالحین(اجرا- انتظارات-بررسی مشکلات و ..)

3- اجرای مسائل ایمنی در کلیه ماموریت ها(بیمه غرامت و..)

4- بازدید برنامه ای سلاح های سازمانی(دفترچه نت و..)

5- اجرای مراسم جشن در هفته وحدت در پایگاه های دارای مکان و مساجد روستا

6- نشست های مصوب شورای امر به معروف پایگاهها و ارائه صورت جلسات به حوزه.

7- اجرای ماموریت های نا تمام ابلاغی سال92

 


      

در تاریخ 29/10/92 مصادف با 17 ربیع الاول به مناسبت میلاد با برکت پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم جشنی در پایگاه شهیدحمید آهاز روستای نامیوند علیا با حضور بسیجیان در ساعت 15 عصر برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام حاجی آقا رجبی مسئول نمایندگی حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت و برادر امیری فرمانده حوزه شرکت داشتند. حاج آقا رجبی در این مراسم طی سخنانی بر ویژگی ها و اهمیت هفته وحدت و خصوصیات اخلاقی پیامبر رحمت و مقام ایشان در نزد پروردگار و همچنین ویژگی های امام جعفر صادق(ع) دلایل وحدت بین مسلمین تاکید نمودند و برپیروی از فرامین وحدت آفرین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کردند. در این مراسم مداحان مولودی خوانی کردند و از مدعوین پذیرایی به عمل آمد.


      

در تاریخ 29/10/92 مصادف با 17 ربیع الاول به مناسبت میلاد با برکت پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم جشنی در پایگاه شهید جوانمیر فتحی در مسجد روستای کنگربان سفلی با حضور بسیجیان در ساعت 10 صبح برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام حاجی آقا رجبی مسئول نمایندگی حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت و برادر امیری فرمانده حوزه شرکت داشتند. حاج آقا رجبی در این مراسم طی سخنانی بر ویژگی ها و اهمیت هفته وحدت و خصوصیات اخلاقی پیامبر رحمت و مقام ایشان در نزد پروردگار و همچنین ویژگی های امام جعفر صادق(ع) دلایل وحدت بین مسلمین و عدم تفرقه پراکنی و وحدت در زیر سایه قرآن تاکید و بر هوشیاری در مقابل دشمن مشترک مسلمین اشاره نمودند. در این مراسم مداحان مولودی خوانی کردند و از مدعوین پذیرایی به عمل آمد.

ادامه مطلب...

      

در تاریخ 26/10/92 اکیپی از بسیج جامعه پزشکی استان جهت اجرای طرح مهر تندرستی در روز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفرصادق(ع) در مرکز بهداشت ماهیدشت از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر حضور داشتند که دکتر الفتی پزشک مرکز که همواره در برنامه های بسیج و خدمت به مردم حاضر بوده و به ویزیت و مداوای بیماران پرداخته و دارو رایگان تامین شده از سوی بسیج جامعه پزشکی در اختیار بیماران قرار گرفت.

ادامه مطلب...

      

برگزاری کمیسیون ایمنی حوزه راه کربلا

در تاریخ 92/10/18 کمیسیون ایمنی حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت با حضور اعضای اصلی در دفتر فرماندهی محترم حوزه و با دبیری مسئول بازرسی حوزه برگزار گردید. نظیر چنین جلساتی بصورت ماهیانه در این حوزه برگزار می شود که نتایج آن بصورت مصوبه تنظیم و اجرا می گردد و اصلی ترین مطلب ارائه شده در این جلسه مربوط به وضعیت ایمنی وسایل گازسوز و گرمایشی و رعایت نکات ایمنی مرتبط با این وسایل بود.

 


      

 

"مــرا بـالـی اسـت از پـرواز مـانـده

قـدمهـایی اسـت در آغـاز مـانــده

شهیــدان! دستهایم را بگیـریـــــــد

منــم همـــراهِ از ره بــاز مـانـــــده..."

 

پنج شنبه مورخه 92/10/19 راس ساعت 19 مراسم گرامیداشت هفتمین شب خاکسپاری  شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف جامعه در شهر ماهیدشت برگزار گردید .

ادامه مطلب...

      

 

»خواهم که در این میکده آرام بمیرم

گمنام سفر کرده و گمنام بمیرم

عمری است مرا مونس جان نام حسین(ع) است

دل خواست که در سایه این نام بمیرم«

 

به مناسبت فرا رسیدن هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در ماهیدشت روز پنج شنبه مورخه 19/10/92 راس ساعت 13 الی 14:30 مراسم بزرگداشت این عزیزان با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار ماهیدشت به همراه پرسنل محترم بخشداری، شهرداری، آموزش و پرورش، نیروی اتنظامی و سایر ادارات بخش ماهیدشت بر سر مزار شهدای گمنام برگزار گردید.

 

در این مراسم، حاج آقا ذوالفقار رجبی امامت جمعه ماهیدشت ضمن سخنان گهربار خود،  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ادامه راه آنها را جزو اولویت های امروز تمامی مردم برشمردند.

 

مداح این مراسم برادر امیری با صدای دل نشین و نوای حسینی خود جمع حاضر را در غم و ماتم عزای حسینی و شهادت امام رضا (ع) و شهدای گمنام شریک نمودند  .

 

مردم ولایتمدار حاضر در مراسم با خواندن دعای پرفیض عاشورا و قرائت قرآن و فاتحه  بار دیگر ارادت خالصانه خود را به شهدا و ولایت نشان دادند. در پایان مراسم حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت که برگزاری مراسم را به عهده داشت با خرما و شیرکاکائو از حاضران پذیرایی نمودند. 

 


      

 

صبح پنج شنبه 12/10/92 ساعت 10 صبح، همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام رضا (ع)، پیکر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور انبوه مردم ولایتمدار و مسئولین محترم کشوری و لشکری از مقابل بخشداری ماهیدشت تا پارک اندیشه تشییع و خاکسپاری شد.

ادامه مطلب...

      

 

مراسم وداع با پیکر مطهر دو  شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

 "خدایا کمک کن اگر در صف شهدا غایبیم، در صف پیام رسانان راهشان غایب نباشیم"

 

امشب مراسم وداع با پیکر مطهر دوتن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف جامعه در شهر ماهیدشت برگزار گردید .
وداع با پیکر مطهر این شهدا در فضای آکنده از غم و اندوه باحضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عاشقان راه ایثار و شهادت نشان از تجدید میثاق با آرمان های شهدا و ادامه راه این عزیزان دارد.

مشاهده عکس ها در ادامه ممطلب

ادامه مطلب...

      

 

"خوشا آنان که جانان می شناسند
طریق عشق و ایمان می شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می شناسند"

در تاریخ 92/10/8 روز یک شنبه ساعت 10 صبح جلسه ای در بخشداری ماهیدشت با حضور پرسنل محترم بخشداری و فرماندهی حوزه راه کربلا به مناسبت فراهم نمودن مقدمات تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.

ادامه مطلب...

      
   1   2      >