ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :29
بازدد دروز :9
کل بازدد :128921
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 7:50 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

در تاریخ 1393/2/11 روز پنجشنبه جلسه برسی مشکلات و مسائل بخش ماهیدشت با حضور مسئولین ادارات و آقای مصری نماینده مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی روستا برگزار گردید که در این جلسه کلیه ادارات ضمن پاسخ به درخواست ها مقرر گردید آقای مصری پیگیر نتیجه اقدامات ادارات باشند.


      

جشن میلاد حضرت علی (ع) در تاریخ 1393/2/22 با حضور بسیجیان و با مشارکت دبیرستان آزادگان ماهیدشت در تالار بخشداری برگزار گردید. در این مراسم گروه تواشیح پایگاه امام جعفر صادق (ع) اجرای تواشیح در توصیف مقام والای حضرت علی (ع) داشتند و سخنران جشن جناب سرهنگ نظری مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه با ذکر شجاعت ها و کرامت های ائمه و حضرت علی (ع) و موفقیت های احکام جمهوری اسلامی ایران به بیان سخنرانی پرداختند و سپس بخشدار ماهیدشت حاجی آقا جهانگرد مولودی ارائه نمودند و درپایان پذیرایی به عمل آمد.


      

در تاریخ 18/2/93 ساعت 13 ظهر، جلسه سرگروههای صالحین در مسجد صاحب الزمان(عج) ماهیدشت برگزار شد. در این حلقه ها که با هماهنگی حوزه راه کربلا و به صورت ماهیانه در ماهیدشت برگزار می شود، راهکارهای کلاس داری  نیز جذب صالحین به سرگروهها آموزش داده می شود. همچنین، مربیان حوزه آموزش های لازم را به سرگروهها داده و به سوالات سرگروهها پاسخ می دهند. این جلسه هیجدهم هر ماه در ماهیدشت برگزار می شود.


      

در مورخه ی 93/2/15 جلسه تقدیر از معلمین و نیز اساتید نمونه در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی ماهیدشت برگزار گردید. در این مراسم باشکوه که پرسنل محترم حوزه راه کربلا و مسئولین بخشداری و ادارات ماهیدشت حضور داشتند؛ آقای جواد یاری معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش استان طی سخنانی از مقام شامخ معلمم تقدیر و تشکر نمودند و معلمین و اساتید را الگوهای تربیتی جامعه معرفی نمودند.


      

در مورخه ی 93/2/13 راس ساعت 8:30 صبح " برادر امیری" فرمانده حوزه راه کربلا به همراه مسئولین بخشداری و اداره ی آموزش و پرورش و سایر نهادهای ماهیدشت به صورت دسته جمعی در دبیرستان آزادگان حضور یافتند و به صورت نمادین با اهدای شاخه های گل به معلمین؛ از این قشر زحمت کش تقدیر نمودند.


      

جلسه ی شورای پشتیبانی آموزش و پرورش93/2/10

در مورخه ی 93/2/10به مناسبت هفته ی معلم جلسه ای با عنوان شورای پشتیبانی آموزش و پرورش در محل بخشداری ماهیدشت برگزار گردید. در این جلسه که با حضور فرماندهی محترم حوزه راه کربلا و اعضای محترم پرسنل بخشداری و فرهنگیان ماهیدشت برگزار گردید؛" برادر امیری" فرمانده حوزه راه کربلا به عنوان سخنران این مراسم؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد گرانقدر "شهید مطهری" و گرامیداشت هفته ی معلم؛ شغل معلمی را از پایه های هر جامعه برشمرد. و تاکید نمودند که معلمین ادامه دهنده ی راه انبیا هستند.


      

جلسه ی ابلاغ برنامه های بسیج دهها میلیونی سال 1393

در مورخه ی 93/2/3 جلسه ای در رابطه با ابلاغ برنامه های بسیج ده ها میلیونی سال 1393 در حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید. در این جلسه که با حضور فرماندهان پایگاه های تابعه؛ اعضای شورای حوزه و شورای فرماندهی ناحیه عشایری  جهت کارگاه آموزشی بر گزار گردید؛ بر اهم برنامه ها و تشکیلات اداری آن در طول سال تاکید شد. در این جلسه که از ساعت 9:30 صبح تا 14:30 بعدازظهر به طول انجامید؛ مهمترین عناوین و راهکارهای اجرای هرچه بهتر برنامه های در دست اقدام و نیز برنامه های آتی بسیج مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت. در پایان جلسه حاضرین  به صرف نهار دعوت شدند. 


      

 

روز شنبه 93/2/6 به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی و نیز شهادت استاد مرتضی مطهری "هفته معلم"، مراسمی با همین عنوان در مسجد روستای چقانرگس با حضور فرماندهی محترم حوزه راه کربلا "جناب برادر امیری" و نیز مسئول عقیدتی ناحیه عشایری کرمانشاه "جناب سرهنگ نظری" و جمعی از مسئولین برگزار گردید. جناب سرهنگ نظری به عنوان سخنران این  مراسم ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و نیز هفته معلم، ادامه دادن راه امام(ره) و شهدا را از اولویت های مهم تلقی نمودند. در پایان مراسم نیز از حاضرین پذیرایی به عمل آمد.

sam_3194.jpg


      

 

روز پنج شنبه 93/2/4 طی مراسمی جمعی از بسیجیان ولایتمدار بخش ماهیدشت توسط حوزه مقاومت راه کربلا به ارتفاعات بازی دراز اعزام شدند. در این مراسم که با حضور فرماندهی محترم حوزه راه کربلا و امام جمعه بخش ماهیدشت برگزار گردید، 40 نفر برادر و 40 نفر از خواهران بسیجی  جهت شرکت در مراسمی که توسط سپاه نبی اکرم(ص) در ارتفاعات بازی دراز تدارک دیده شد، اعزام شدند. 

sam_3170.jpg

sam_3183.jpg

sam_3185.jpg

 


      

در تاریخ 93/1/31 همزمان با ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) دخت نبی مکرم اسلام و تولد امام خمینی(رض) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، مراسم کلنگ زنی روستای بلمانه از توابع بخش ماهیدشت با حضور مسئولین بخش و عموم مردم برگزار گردید.

sam_3112.jpg


      
   1   2      >