ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :15
بازدد دروز :9
کل بازدد :128907
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 3:7 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

امروز پنجشنبه مورخه 1393/12/21 مسئولین بخش ماهیدشت با  حضور  بر سر مزار شهدای گمنام ماهیدشت و قرائت فاتحه و اهدای گل یاد وخاطره شهدا را گرامی داشته و  با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت نمودند.





      

 

فراخوان سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبری:

به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ رهبرانقلاب در سال 93 کدام است؟

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، از مخاطبان خود خواست مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال 1393 را انتخاب و آن را  به شماره‌ی 20110 پیامک کنند؛ این نظرسنجی تا بیست و چهارم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برای سهولت انتخاب مخاطبان جملات برگزیده را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌آید:

ادامه مطلب...

      

GeM TV   = مصرف گرایی

ایدئولوژی و تفکری که پشت نقاب برنامه ها وسریال های شبکه "جم تی وی "و دیگر شبکه های فارسی زبان وجود دارد ؛اینست که یکی از ارکان فرهنگ زندگی اسلامی که برپایه قناعت است را دچار دگرگونی و خود باختگی کرده و مصرف گرایی و تجملات را جایگزین کنند؛و با نشان داده جلوه هایی از زندگی تجملاتی، مصرف گرایی و اصراف را به عنوان الگوی زندگی  ما ایرانیان قرار داده و این الگوی "غرب مآبی" را بر ما بقبولانند که شرط با تمدن بودن هر شخصی ، در گرو زندگی تجملاتی  و به روز کردن دکوراسیون منزل، ماشین، و لباس های مد روزی است  که بیشتر آنها  تولید و یا  الهام گرفته از فرهنگ جوامع لیبرالیسم غرب و آمریکا است. جوامعی که یکی از اصل های مهم آنها توجه به " اصالت سود" و به بار آوردن جوامع مصرفی در بین کشورهای جهان سوم است .  در واقع آنچه که از اهداف غرب بر می آید؛ این است تفکر" به رنگ غرب" را در ذهن مسلمین جهان خصوصاً کشورهای مسلمان و فارسی زبانی همچون ایران بگنجانند. نگفته پیداست که این شبکه ها با عرضه فرهنگ های متنوع سعی بر آن دارند تا قدرت هضم و دفع فرهنگ های بیگانه را از مردم گرفته و کم کم آنها را دچار خود باختگی فرهنگی در زمینه مصرف گرایی کنند. امروزه این شبکه ها به عنوان یک ابزار در جهت نفوذ و عملی کردن اهداف غرب ، با یک برنامه هدفمند در جهت مسئله القای فرهنگی خود در کشور "هدف"، می­خواهند این گونه به مردم کشور بفهمانند که  کشور ایران یک کشور جهان سومی و غیر پیشرفته است که از تکنولوژی های به روز دنیا بدور است ؛ و  به طور مثال اگر شخصی می خواهد کالایی را بخرد ، باید به سراغ بهترین جنس برود. زیرا کشورهای اسلامی از لحاظ صنعتی نسبت به کشورهای پیشرفته اروپا و آمریکا عقب هستند.

در واقع یکی از اهداف مهمی که غرب وصهیونیزم اقتصادی  بدنبال آن هستند ؛ این است که  قدرت و اعتماد به نفس پیشرفت و تولید را از اقتصاد کشور گرفته ؛ تا مبادا روزی در عرصه اقتصاد و سود آوری های کلان رقیب اصلی آن ها شود . با اندکی تأمل در ماهیت شبکه های فارسی زبان به خوبی انگیزه تجارت و سود آوری  را می توان لمس کرد .  جالب آنکه یکی از کالاهایی که در بخش اگهی بازرگانی در شبکه "جم تی وی" بسیار تبلیغ می شود  محصولات " آپولینیا کالج" و " دسی نی" است که طبق اسنادهای موجود مشخص گردیده که یکی از سهامداران اصلی این شرکت ها خود سعید کریمیان مدیر عامل شبکه جم تی وی است.

نویسنده:  شهرام الماسی  / بسیجی  پایگاه پیامبر اعظم(ص)


      

از جمله ویژگی‌های انسان مومن و متخلق به اخلاق حسنه، صفت عیب‌زدایی است.

امام علی علیه السلام فرمودند: « اَکبَرُ العَیبِ اَن تَعیبَ ما فیک مِثلُهُ»

بزرگترین عیب آن است که آنچه را که مانند آن در خود توست عیب بشماری.

 

ادامه مطلب...