ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :18
بازدد دروز :9
کل بازدد :128910
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 3:52 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

در تاریخ 93/30/4 مراسم افتتاحیه طرح هجرت (رنگ آمیزی مدارس) در بخش ماهیدشت باحضور بخشدار ماهیدشت "برادر جهانگرد"؛ برادر بیگی ریاست آموزش و پرورش ماهیدشت و برادر امیری مسئول حوزه راه کربلا ماهیدشت در دبستان روستای بان لرینی راس ساعت 10 صبح برگزار گردید. در این طرح از دانش آموزان جهت بهسازی و رنگ آمیزی مدارس روستاهای محل سکونت در ایام فراغت از تحصیل استفاده می شود. در روستای بان لرینی تعداد 10 نفر دانش آموز بکارگیری شده اند.

 

tsqh_picture_011.jpg

Picture 013.jpg

 

Picture 014.jpg

7gj1_picture_009.jpg

da8f_picture_004.jpg

lngt_picture_003.jpg


      

امروزه یکی از برنامه هایی که غرب برای آن سرمایه گذاری نموده است بحث ماهواره است که به عنوان یکی از ابزار تهاجم فرهنگی در دنیای کنونی مطرح است. بنابراین مقابله با این نوع تهاجمات یکی از ضروریات فرهنگی در میهن عزیز اسلامی ما است و نهادهای مسئول فرهنگی نظیر بسیج در این راه اقدامات موثری را انجام داده است. به همین مناسبت حوزه مقاومت بسیج راه کربلای ماهیدشت در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و جهت آگاه سازی مردم از این پدیده اقدام به نصب بنر در ورودی شهر ماهیدشت نموده است.

knnf_picture_008.jpg

 


      

 

جلسات شورای قشر با حضور اعضا در حوزه مقاومت بسیج راه کربلا برگزار گردید. این جلسه در 3 نوبت حول مباحث ذیل برگزار گردید و نتایج آن به راهبردی ناحیه عشایری ارسال گردید:

1- ایجاد انگیزه در جوانان جهت مبارزه با آسیب های اجتماعی

2- شناسایی هنجارهای اجتماعی

3- ارائه راهکار جهت رفع مشکل بیکاری جوانان

4- تحقق شعار سال 93

5- خطرات و آسیب های دجالواره

 

 

 

 

7g1v_sam_3603.jpg

oq1_sam_3596.jpg


      

 

با توجه به عصر جنگ نرم و جلوگیری از تهاجمات فرهنگی بیگانگان و فرهنگ منحط غربی  برای مقابله با این قبیل تهاجمات نمایشگاه جاهلیت مدرن که ابزار آن به صورت متمرکز تامین شده است در روز 93/4/25 در مسجد دهستان چقانرگس برگزار گردید. همزمانی این نمایشگاه  با فرارسیدن لیالی قد سبب شد ر مردم و خانواده ها از آن استقبال گسترده ای داشته باشند.

برادر رجبی فرماندهی محترم پایگاه شهید صید محمدی روستای چقانرگس که شخصا با کمک حوزه راه کربلای ماهیدشت در برپایی نمایشگاه مذکور شرکت داشتند عنوان نمودند که خانواده ها از برپایی نمایشگاه ابراز خرسندی نموده و درخواست برپایی نمایشگاههایی از این دست را از فرماندهی پایگاه نموده اند. این نمایشگاه در روشنگری و آگاه سازی مردم نسبت به مضرات دجالواره(ماهواره) تاثیر بسیار زیادی داشته است. استقبال پرشور مردم روستا از این نمایشگاه سبب ایجاد انگیزه ای برای حوزه مقاومت بسیج راه کربلا گردید تا انجام چنین برنامه های فرهنگی را به صورت دائم در دستور کار خود قرار داهد.


63x9_sam_3711.jpg

h88a_sam_3703.jpg

ilwx_sam_3701.jpg

22js_sam_3690.jpg

de78_sam_3717.jpg


      

 

در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 8 الی 8:30 کلاس قرائت و روخوانی قرآن با حضور سربازان و شورای حوزه با مربیگری برادر بهزاد کریمی برگزار می گردد.

 

 

 


      

 

طراحی نرم افزار ضیافت الهی توسط عضو شورای حوزه مقاومت بسیج راه کربلا به مناسبت ماه مبارک رمضان طراحی گردید. این نرم افزار دارای امکانات متنوعی از جمله: احکام روزه- فلسفه روزه- احادیث- دعاهای ماه مبارک رمضان- شب قدر و اوقات شرعی می باشد. یک نسخه از این نرم افزار به ناحیه عشایری کرمانشاه نیز ارسال گردید و از طراح آن قدردانی به عمل آمد.

دانلود

 


      

همزمان با سایر نقاط کشور مراسم  لیالی قدر از ساعت 30:22 الی 2 بامداد در مسجد ماهیدشت و مساجد روستاهای این بخش برگزار می گردد. در این مراسم مردم روزه دار بخش ماهیدشت به خواندن دعای جوشن کبیر و اقامه نماز می پردازند.


      

 

اردوهای یک روزه حلقه های صالحین توسط پایگاههای مقاومت بسیج در قالب 11 حلقه ی 17 نفره در روستاهای بخش ماهیدشت نظیر چقاصفر- چقاکلبعلی- بانگنجاب- گوهرآباد- ملازمان- ریزوند- چشمه سفید- نامیوند- لعل آباد- چقانرگس و سه چقا برگزار گردید. با توجه به بحران کم آبی و خطر شیوع بیماری های واگیر مانند تیفوئید- وبا و ... که یکی از علل آن پسماند و فضولات در سطح روستاها می باشد؛ این امر در کلاس های صالحین مورد بحث قرار گرفت و پس از پایان کلاس اعضای حلقه در جمع آوری زباله های سطح روستا و امحای آن مشارکت نموده و مورد توجه و استقبال اهالی روستاها و مسئولین بخش قرار گرفت.

x0ru_img_8058.jpg
img_8027.jpg


img_8030.jpg

picture 044.jpg

08vw_picture_007.jpg

mf6e_picture_015.jpg

t6hm_picture_022.jpg

yfts_picture_023.jpg

picture 083.jpg

picture 062.jpg

 


      

جلسه کارگروه بهداشت؛ تغذیه و سلامت غذایی بخش ماهیدشت با حضور اعضا از جمله برادر امیری فرماندهی محترم حوزه راه کربلا در تاریخ 93/4/24 در محل بخشداری برگزار گردید. در این جلسه علاوه بر پیگیری مصوبات جلسات قبلی از نقش عظیم و گسترده حوزه مقاومت بسیج راه کربلا در امر برگزاری هفته سلامت و برنامه های متنوع آن قدردانی بعمل آمد. در این جلسه بر سه مبحث زیر تاکید گردید: 1- بحران کم آبی 2- خطر شیوع بیماری های واگیر نظیر تیفوئید؛ وبا و ... و نیز شیوع بیماری تب مالت و واکسیناسیون دام های بخش 3- دفع فضولات حیوانی و پسماندها. در پایان جلسه برای جلوگیری از این معضلات به ارائه راهکار و پیشنهاد پرداخته شد.


      

در تاریخ 93/4/18 حلقه سرگروههای صالحین در بخش ماهیدشت برگزار گردید. در این حلقه ها که هیجدهم هر ماه برگزار می شود، سرگروههای صالحین حوزه مقاومت راه کربلا حضور یافته و سوالات آنها توسط مربیان پاسخ داده می شود. اهم مباحث این دوره مربوط به مباحث هسته ای و مقابله با گروههای تروریستی داعش و همچنین حمله صهیونیست ها به نوار غزه و سکوت مجامع بین المللی بود. 

img_7516.jpg


      
   1   2      >