ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :12
بازدد دروز :9
کل بازدد :128904
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 2:27 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

به مناسبت بازگشایی مدارس در سال جدید ، جشن عاطفه ها با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری در سطح پایگاههای حوزه راه کربلا برگزار گردید . عموم مردم وبسیجیان این حوزه با حضورواهداءکمک های خود در این امر خداپسندانه شرکت نمودند.


      

امروز سه شنبه 93/07/22جلسه ای پیرامون برنامه های هفته بسیج در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه عشایری برگزار گردید . دراین جلسه که فرماندهی محترم ناحیه ، معاونتهاو فرماندهان حوزه ها حضور داشتند ، فرماندهی ناحیه به تشریح برنامه های پیشنهادی گرامیداشت هفته بسیج وبرنامه ریزی لازم پرداختند .


      

مسئولین ادارات بخش ماهیدشت به مناسبت هفته ناجا، با سرکشی وحضور در پاسگاههای انتظامی سطح بخش وتقدیر از پرسنل زحمتکش ناجا در منطقه این مناسبت را گرامی داشتند.


      

به مناسبت بازگشایی مدارس درسال تحصیلی جدید ، جشن عاطفه ها در دبیرستان آزادگان ماهیدشت برگزار گردید . در این مراسم که دانش آموزان ، معلمین ومسئولین دبیرستان وهمچنین مسئولین ادارات ماهیدشت حضور داشتند ،تلاوت قرآن کریم توسط یکی از دانش آموزان در آغاز مراسم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران زینت بخش مراسم بود و پس از سخنرانی کوتاهی توسط خانم خدادایان ریاست محترم آموزش وپرورش منطقه ماهیدشت مراسم با اهداء کمک های نقدی وغیر نقدی حاضرین در مراسم به پایان رسید .


      

سمینار یک روزه به مناسبت هفته سالمندان - سلامت بانوان - بهداشت روان و روز جهانی قلب با حضور مسئولین  و جمعی از سالمندان و بانوان بخش ماهیدشت  در سالن اجتماعات بخشداری ماهیدشت برگزار گردید که مراسم با قرائت قرآن مجید آغاز و بخشدار و  رئیس مرکز بهداشت و درمان ماهیدشت در خصوص دوران سالمندی و مباحث مربوطه ایراد سخنرانی نمودند.


      

حوزه راه کربلا ماهیدشت همگام با دیگر حوزه ها به مناسبت همبستگی وهمدلی با مردم مظلوم غزه با برپایی چادر نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام نمود این کار خداپسندانه که چند روزی ادامه داشت با حضور مسئولین در مورخه 93/07/14 در پای صندوق و اهداء کمک های خود خاتمه یافت .


      

شعری از برادر بسیجی سید هدایت حسینی در مورد مردم غزه


غزه ای مظهر شور و شهامت                       غزه ای اسوه عشق و شهادت

تو ای روشنی بخش ظلمت                         ای شاهد غلطیدن یاران در خونت

افتخار اسلام و فخر شریعت                       جانم تنیده در تار و پودت

روز تولدو و وقت ولادت                          جانها فدا کرده ایم در ره ولایت

ناجی حق و خواری شقاوت                       دوستدار اسلام و پیروی امت

قسم به عشق و ریخته خونهایت              حاضرم کنم جان را فدایت

تبریک به تو و رزمندگانت                         پیروزی ها و جان فدایانت

 



      

روز یک شنبه93/7/6 به مناسبت آخرین روز از هفته دفاع مقدس مراسم شعر خوانی در بخشداری ماهیدشت برگزار گردید. در این مراسم که با هماهنگی بخشداری؛ شهرداری و حوزه مقاومت بسیج راه کربلا برگزار گردید؛ شاعران بسیجی حضور داشتند که با خواندن اشعارخود با مضمون دفاع مقدس تحسین حضار را برانگیختند. در این مراسم همچنین مسئولین ارشاد  اسلامی کرمانشاه نیز حضور داشتند. در پایان مراسم به شاعران برتر جوایزی اهدا گردید.


gzmy_img_9387.jpg

7tzx_img_9425.jpg

442_img_9406.jpg

n8uw_img_9388.jpg

 


      

در ششمین روز هفته دفاع مقدس مراسم ویزیت رایگان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز بهداشت بخش ماهیدشت با حضور تعداد زیادی از بسیجیان حوزه راه کربلا و مسئولین بخش برگزار گردید .ca02_img_9358.jpgidiq_img_9359.jpgy0ug_img_9361.jpgwgh2_img_9374.jpg9ujj_img_9356.jpg


      

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس تعدادی از بسیجیان پایگاه شهید چمران حوزه راه کربلا با شرکت در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق نمودند در این روز سردار حاجیلو سخنران قبل از خطبه ها بود که مباحثی پیرامون دفاع مقدس و رشادتهای شهدا در آن دوران بیان نمودند.

xyd_dsc_0208.jpg2hg1_dsc_0194.jpg


      
   1   2      >