ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :8
بازدد دروز :6
کل بازدد :128891
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/15    ساعت : 11:43 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

امروز ساعت 11 جلسه ای جهت ترغیب مردم بخش ماهیدشت به کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولین بخش در محل بخشداری برگزار گردید. در این مراسم که با هدف افزایش سرانه مطالعه در بخش ماهیدشت برگزار گردید، همه مسئولین متعهد شدند که تمام توان خود را در ایجاد و افزایش زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری جهت ارتقای سطح سرانه  مطالعه در ماهیدشت بکار گیرند.


      

شنبه همین هفته جلسه هماهنگی دهه فجر در ناحیه مقاومت بسیج عشایری کرمانشاه  با حضور مسئولین برگزار گردید. در این جلسه برنامه های دهه فجر برای حاضرین تشریح گردید و مقرر گردید  تمام نواحی و حوزه های مقاومت در راستای برگزاری هرچه باشکوه دهه فجر تمام توان خود را بکار گیرند..


      

روز یک شنبه مورخه 93/10/28 جلسه هماهنگی دهه فجر در بخشداری ماهیدشت با حضور شورای بخش و مسئولین برگزار گردید. در این جلسه فرماندهی محترم حوزه راه کربلا "برادر امیری" رئوس برنامه های دهه فجر را مطابق با برنامه های ارسالی از ناحیه برای مسئولین مشخص نمودند. در این جلسه تعیین گردید که نهادهای بخش ماهیدشت ضمن آمادگی برای استقبال از دهه مبارکه فجر، هرکدام وظایفی را در راستای انجام هرچه بهتر ایام فجر بر عهده گیرند.


      

در پی تکرار اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و بی‌تفاوتی دنیای غرب به خروج از حد و مرز آزادی بیان یک کمپین جهانی به نام «عشاق محمد(ص)» راه‌ اندازی شده است  . مردم بسیجی و ولایتمدار ماهیدشت نیز همگام با این کمپین با در دست داشتن پلاکارد "لبیک یا رسول الله(ص)" ارادت و عشق قلبی خود را به نبی مکرم اسلام و خاندان اهل بیت اعلام نمودند.


leyb_img_0380.jpg

mjkk_img_0382.jpg

29ld_img_0385.jpg


      

 

روز پنج شنبه به مناسبت "هفته مبارک وحدت"مراسمی با همین مناسبت در پایگاه شهید کریمی روستای گوهرآباد بر گزار شد. در این مراسم که با حضور پرشور بسیجیان روستا برگزار گردید برادر جهانشاه کریمی فرماندهی پایگاه شهید کریمی روستای گوهرآباد ضمن خوشامدگویی به عزیزان بسیجی این هفته مبارک را به همه برادرن تبریک گفتند. در ادامه مراسم "حجت الاسلام والمسلمین برادر رجبی" امام جماعت ماهیدشت که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشتند؛ ماه ربیع الاول که در آن حضرت ختمی مرتبت "محمد مصطفی(ص)" ولادت یافته اند را ماهی بسیار مبارک دانستند. ایشان همچنین دلیل نامگذاری این ایام مبارک را به نام هفته وحدت برای عزیزان بسیجی تشریح نمودند. ایشان همچنین ولادت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب جعفری را که مصادف با ولادت پیامبر اعظم (ص) است به عنوان عاملی دانست که بر تبرک این ایام مبارک می افزاید. برادر رجبی این ایام مبارک را عاملی در جهت پیوند هرچه بیشتر برادران تشیع و تسنن بیان نمودند و خاطر نشان نمودند که برای مقابله با تفرقه های استکبار باید همیشه متحد و همصدا باشیم.


273y_img_20100126_210640.jpg

 

 

 

rju_img_20100126_210525.jpg

 


      

 

به مناسبت سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام ماهیدشت ، کلیه مسئولین وپرسنل خدوم ادارات ماهیدشت وعموم مردم با حضور خود بر سر مزارآنها واهدای گل وقرائت حمد وسوره با آرمانهای انقلاب وشهداء وامام شهداء تجدید بیعت نموده ویاد وخاطر شهدا را گرامی داشتند. در این مراسم حاج آقا رجبی امام جماعت  شهرماهیدشت بیاناتی پیرامون شهادت و وظیفه ما درقبال خون شهدا بیان نمودند.



      

جلسه شورای اداری بخش ماهیدشت روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در محل بخشداری با حضور بخشدار ماهیدشت "جناب آقای شرفی"، "برادر امیری" فرمانده حوزه راه کربلا ماهیدشت و مسئولین بهزیستی و آموزش و پرورش و سایر ادارات برگزار گردید. در این مراسم که با محوریت مواد مخدر سنتی و صنعتی برگزار شد، مقرر گردید که بهزیستی و بسیج به عنوان متولی آگاهسازی و فرهنگسازی مردم در مقابله با مصرف این ماده خانمان سوز وارد عمل شوند. علاوه بر این برگزاری یک همایش آگاه سازی مواد مخدر به خصوص مواد صنعتی در دستور کار جلسه قرار گرفت که در آینده نزدیک این اقدام عملی خواهد شد. همچنین سایر نهادهای حاضر در جلسه نیز به تناسب وظایف و امکاناتی که در اختیار دارند برای کاهش مصرف مواد مخدر و نیز پیشگیری اقدامات مناسبی انجام دهند.


      

جمعی از بسیجیان حوزه راه کربلا جهت انجام دوره مقدماتی تیراندازی به تنگه کنشت کرمانشاه اعزام شدند. بسیجیان در این دوره آموزش های اولیه تیراندازی و رزمی را یاد می گیرند. همچنین بسیجیان در این دوره ها زیر نظر مربیان کارآزموده با سلاح و نحوه کار با آن آشنا می شوند


      

 

به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، جمعی از سرگروه های صالحین حوزه راه کربلا در بخش ماهیدشت حضور یافتند. در ابتدای مراسم "برادر امیری" فرماندهی محترم حوزه راه کربلا ضمن خوشامدگویی به حضار محترم و گرامیداشت این حماسه بزرگ، بر حضور مستمر نیروهای بسیجی در صحنه های انقلاب تاکید نمودند. در این مراسم برادر میرزابیگی به عنوان سخنران مدعو به تشریح چگونگی ایجاد فتنه 88 پرداختند. ایشان از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست به عنوان بازیگردانان اصلی این فتنه یاد نمودند. نامگذاری روز 9 دی به نام روز بصیرت و ولایتمداری حکایت از آگاهی و حضور پرشور مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران دارد. ایشان یادآور شدند که نظیر افرادی که در فتنه 88 دست به اقدامات  نفاق انگیز زدند در صدر اسلام نیز وجود داشته است. ایشان همچنین اعلام نمودند که در سایه ی رهبر با تدبیر و آگاه انقلاب اسلامی هر نوع توطئه و نفاقی که بخواهد به ساحت نظام خدشه ای وارد کند ناکام خواهد ماند و استکبار و عواملین آنها بدانند که مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در همه حال و در تمامی صحنه ها پشتیبان ولایت فقیه هستند. در پایان مراسم نیز بسیجیان ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا؛ اعلام آمادگی خود را برای مقابله با هر نوع تهدید اعم از داخلی و خارجی و هرگونه جنگ نرم ابراز نمودند.

 

udpu_img_0300.jpg

xi3f_img_0289.jpg

9fqg_img_0288.jpg

hgla_img_0308.jpg

qil3_img_0307.jpg

 

 


      

در روز یکشنبه  93/9/30 مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)با حضورجمعی از  بسیجیان در روستای ریزوند پایگاه شهید آزادی حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید . بعد از مراسم نیز نماز جماعت ظهر برگزار گردید.


lsjg_3.jpg

6ywe_2.jpg


      
   1   2      >