ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :39
بازدد دروز :9
کل بازدد :128931
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 9:30 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

همزمان با روز درختکاری در تاریخ 92/12/15 تعداد 70 اصله نهال توسط بسیجیان حوزه راه کربلا ماهیدشت در مزار شهدای شاه پسند  و روستای بان لرینی غرس گردید. در این مراسم که قبل از حضور خانواه معظم شهدا انجام شد با ورود خانواده های معظم که برای فاتحه بر سر مزار شهدا آمدند بازتاب مناسبی داشت و از این کار بسیجیان تشکر و قدردانی نمودند. بسیجیان در این مراسم با مراجعه به مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه بر سر هرکدام از مزار یک اصله نهال غرس نمودند تا نشان دهند که همیشه به یاد شهدا هستیم و راهشان را ادامه می دهیم.

 

46708150363846769574.jpg

sam_1424.jpg

sam_1440.jpg

sam_1430.jpg

sam_1432.jpg


      

مراسم جشن نیکوکاری در بخش ماهیدشت

هرساله در بخش  ماهیدشت همزمان با سراسر ایران اسلامی جشن نیکوکاری برگزار می شود. حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت که همیشه در این مراسمات پرخیر و برکت پیشقدم است، امسال نیز تعداد 15 صندوق جمع آوری هدایا را از کمیته امام خمینی (ره) ماهیدشت اخذ نموده و در میان پایگاه های بسیج روستاهای ماهیدشت توزیع نمود تا مردم هدایای خود را در این صندوق ها بندازند. مردم ولایتمدار ماهیدشت نیز با ارسال هدایای نقدی و غیرنقدی خود به این امر خیر لبیک گفته و با شور و نشاط در این کار نیک شرکت نمودند. همزمان با این هفته مبارک، جشن نیکوکاری در دبیرستان آزادگان ماهیدشت برگزار گردید که فرماندهی محترم حوزه به همراه مسئولین سایر ادارات ماهیدشت در این مراسم شرکت نموده و هدایایی را تقدیم نمدند 


      

 

برگزاری کمیسیون ایمنی حوزه راه کربلا

در تاریخ 92/12/6 کمیسیون ایمنی حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت با حضور اعضای اصلی در دفتر فرماندهی محترم حوزه و با دبیری مسئول بازرسی حوزه برگزار گردید. نظیر چنین جلساتی بصورت ماهیانه در این حوزه برگزار می شود که نتایج آن بصورت مصوبه تنظیم و اجرا می گردد و اصلی ترین مطلب ارائه شده در این جلسه مربوط به وضعیت ایمنی وسایل گازسوز و گرمایشی و رعایت نکات ایمنی مرتبط با این وسایل بود.

 

 


      

جلسه کمیسون جذب با حضور اعضای آن در تاریخ 1392/12/1 روز پنج شنبه راس ساعت 10 صبح در حوزه راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید. در این جلسه بر جبران کسری بسیجیان و ارائه راه حلهای مختلف بحث و تاکید گردید و فرماندهی محترم حوزه راه کربلا "برادر امیری" ضمن مقدس دانستن جایگاه بسیج و احترام شان بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به فرماندهان پایگاهها در مورد جدیت و پیگیری هرچه بیشتر جذب افراد در بسیج سفارش اکید داشتند. فرماندهان پایگاهها نیز ضمن مشارکت خوب در این جلسه آمادگی کامل خود را برای جذب بیشتر افراد اعلام نمودند. شایان ذکر است که جلساتی با همین عنوان در ماههای مهر و آبان و آذرنیز برگزار گردید که در آنها نیز اقدامات مناسب جهت جذب بسیجیان در دستور کار قرار گرفت.