ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :23
بازدد دروز :9
کل بازدد :128915
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 5:54 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

دراولین روز از هفته دفاع مقدس ساختمان پایگاههای شهیدان گراوندی وشهید شیخی حوزه راه کربلا که در سه ماهه اول امسال به همت بسیجیان حوزه ساخته شده بودند با حضور بسیجیان روستا ومسئولین ماهیدشت افتتاح گردید . دراین روز از افرادی که در ساخت پایگاه حضور داشته وبه هر نحوی کمک رسانده بودند با اهداء لوح به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.

 

 

 


      

سی و یکم شهریور آغاز هفته دفاع مقدس بیانگر ویادآور رشادتها و فداکاریهای دلیرمردانی است که از خون وجان ومال خویش گذشتند تا درخت نوپای انقلاب تنومند شده وبه ثمر بنشیند . به مناسبت گرامیداشت این ایام حوزه راه کربلا برنامه هایی را در دست اجرا دارد که امید است ذره ای از دینی را که شهدا برگردن ما دارند ادا کند. انشاء الله. دراین روز بسیجیان حوزه با تزئین درب حوزه وپایگاههای مقاومت این ایام را گرامی داشتند .

 


      

امروز دو شنبه 6/16/ 94 بسیجیان حوزه راه کربلا ماهیدشت درقالب اردوی راهیان نور به شهرستان پاوه اعزام شدند . هدف از این برنامه (اردوی فرهنگی- تفریحی ) با لابردن روحیه بسیجی وانقلابی برادران بسیجی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی (بازدید از یادمان شهدای پاوه و مراسم های معنوی درنظر گرفته شده در این روزمی باشد.

 

 



      

روز شنبه مورخ 94/6/7 جشنواره اسب و سوار با همکاری هیئت سوار کاری استان ، بخشدار ، شهرداری و شورای اسلامی بخش ماهیدشت در محل کاروانسرای شاه عباسی برگزار گردید. در این مراسم که با حضور مردم ومسئولین  ادارات همراه بود شرکت کنندگان  در زمینه نمایش اسب و سوار  به رقابت پرداختند.


      

همزمان با دهه ی کرامت ایستگاه صلواتی توسط  پایگاه مقاومت شهید شکربیگی  حوزه راه کربلا ماهیدشت  در  روستای کاشنبه لک  برگزار گردید ، در این مراسم از حاضرین با شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.


      

 

در سومین روز از هفته دولت مراسمی در قدردانی از کارمندان نمونه ادارات سطح بخش در تالار بخشداری برگزار گردید و در ورودی سالن نیز نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای آموزش و پرورش و مرکز بهداشت و خدمات کشاورزی برگزار گردید .

در این مراسم بخشدار ماهیدشت جناب آقای فرزادی پور به دستاوردهای دولت اشاره کرد و در پایان مراسم از کارمندان نمونه تقدیر  به عمل آمد .


      

در دومین روز از هفته دولت ، چند طح تولیدی و عمرانی در بخش ماهیدشت با حضور مسئولین نهادها و ادارات بخش ماهیدشت افتتاح شد و به بهره برداری رسید .

از جمله این طرح ها ، چند واحد تولیدی قارچ خوراکی در مجتمع پرورش قارچ ماهیدشت ، افتتاح فضای سبز و پارک ورزش سلامت روستای چقازرد ، بهره برداری مقدار 14 هکتار آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزیروستای دوچقا که با دستان بخشدار ماهیدشت جناب آقای فرزادی پور افتتاح گردید .

 


      

همزمان با دهه ی کرامت ایستگاه صلواتی توسط  پایگاه مقاومت شهید جلال نوری  حوزه راه کربلا ماهیدشت  در  میدان دام ماهیدشت برگزار گردید ، در این مراسم از حاضرین با شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.

 


      

همزمان با دهه ی کرامت ایستگاه صلواتی توسط  پایگاه مقاومت شهید بدخشان حوزه راه کربلا ماهیدشت  در روستای کاشنبه دودانگی  برگزار گردید ، در این مراسم از حاضرین با شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.


      

همزمان با دهه ی کرامت ایستگاه صلواتی در پایگاه مقاومت شهید آهاز  حوزه راه کربلا ماهیدشت  در روستای نامیوند برگزار گردید. در این مراسم از حاضرین با شربت و شیرینی پذیرایی شد.


      
   1   2      >