ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :38
بازدد دروز :9
کل بازدد :128930
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 9:25 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

بسیجیان حوزه راه کربلا در اولین روز از هفته دفاع مقدس با پخش شیرینی و شکلات بین بسیجیان و عموم مردم شهر ماهیدشت یاد و خاطره شهیدان و رشادتهای آنان را گرامی داشتند . امید است که اینگونه فعالیت ها موجب شادی روح شهدای هشت سال جنگ تحمیلی خصوصآ شهدای بخش ماهیدشت گردد.

9vbe_picture22p_007.jpg

 

brpa_picture22p_003.jpg

emdf_picture22p_002.jpg

 


      

همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) مراسم جشن در روستای چقاگینو از توابع بخش ماهیدشت برگزار گردید. در این مراسم آقای رنجبر فرماندار کرمانشاه و آقای جهانگرد پرسنل محترم استانداری کرمانشاه؛ آقای حیدری بخشداری مرکزی کرمانشاه؛ مهندس کرمی از بانیان مسجد روستا?؛ حاج آقا نوری مسئول دبیرخانه و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و نیز جمعی از معتمدین و بزرگان منطقه ماهیدشت حضور داشتند. این مراسم با افتتاح مسجد روستا که به نام مبارک امام رضا(ع) مزین شد آغاز و همچنین افتتاح کانون فرهنگی هنری که با به نام شهید مظفر مرادی مزین شده بود جزو برنامه های انجام شده قرار گرفت.


      

به مناسبت دهه کرامت سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) مراسم جشنی در پایگاه امام جعفر صادق (ع) روستای دوچقا درویش وجوره برگزار گردید در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم برنامه های مختلفی از قبیل اجرای شعر و مولودی توسط یکی از  براردان طلبه بسیجی واجرای مسابقات مختلف در بین نونهالان وجوانان وهمچنین ایراد سخنرانی کوتاهی توسط برادر کریمی از مربیان صالحین پیرامون حب اهل بیت خصوصاً امام رضا (ع) وخواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) انجام شد ، همچنین  اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات وپذیرائی از مهمانان بسیجی پایان بخش مراسم بود.

http://www.upsara.com/images/ghy2_sam_3941.jpg

yin9_sam_3939.jpg

http://www.upsara.com/images/i7d8_sam_3942.jpg

2l4n_sam_3935.jpg


      

مورخه 3/6/93 کلاس قرآن زیر نظر حوزه راه کربلا در مسجد صاحب الزمان ماهیدشت با حضور بسیجیان حوزه راه کربلا که در زمینه قرآن فعال هستند برگزار گردید. در این کلاس که با مربیگری برادر بسیجی بهزاد کریمی برگزار شد؛ به بسیجیان اصول صحیح خوانی و روان خوانی قرآن مجید تعلیم داده شد. همچنین  مشکلاتی که بسیجیان در هنگام خوانده قرآن داشتند نظیر تلفظ صحیح حروف رفع شد.

 

egi_img_8842.jpg

9s0_img_8851.jpg

ds4o_img_8852.jpg

p9zi_img_8849.jpg

vewl_img_8843.jpg