ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :10
بازدد دروز :9
کل بازدد :128902
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 1:32 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

 

qyzi_20140419_201724.jpg

«مظلومی غزه»

اول وه ناو خدای مهربان

یارو یاور تمام ضعیفان

سلام وه کل یک یک مسلمان

سلام وه پیشگای مظلوم جهان

سلام وه غزه مظلومی یاران

سلام وه پیشگای صاحب الزمان

سلام وه غزه هم وه فلسطین

وه قبله مظلوم کل مسلمین

سلام و شهیدیل خلطان و خیونم

بی دفاو مظلوم نتر وه خیونم

سلام وه شهیدیل کل مسلمین

درود وه غزه هم وه فلسطین

فلسطین پاره تن اسلامَ

مظلوم خدا وه هر کلامه

پیر فرزانه امام خمینی(ره)

وی جور پیام دا وه جهان کلی

صهیونیسم باید محو بو وه جهان

فراموش نکین برای مسلمان

وه گفته رهبر پیر ولایت

ای گوهر عزیز خاص مملکت

 

همدردی بکیم ارای فلسطین

آماده رزم بون کل مسلمین

به گفته رهبر آقام سیدعلی

فراموش نکین برایل دینی

هرچن وی درده گشت پریشانیم

درد مظلومی فلسطین زانیم

اما یی روژه بییم نویده

روژ نابودی خصم پلیده

اسرائیل وه کل نابود و خار بو

مسلمان گشتی و دل شاد بو

قبله مسلمین قدس له فلسطین

بود وه زیارتگای تمام مسلمین

ایمه همیشه مطیع رهبریم

حافظ مظلوم وه دیشت و دریم

جعفر شاعر دلی ها وه خم

پی دفای غزه اسری ها وه چم

خدایا و حق صاحب الزمان

طول عمر بیه رهبر ایران

 

 


      

در تاریخ 18/5/93 جلسه سرگروههای صالحین در ماهیدشت برگزار گردید. در این جلسات که با حضور مربیان شجره طیبه صالحین برگزار شد تعداد سه حلقه تشکیل و در مورد موضوعات مهم روز نظیر ماهواره و تجاوز صهیونیست ها به غزه بحث شد. مربیان شجره طیبه صالحین راه کربلا به سوالات و ابهامات سرگروه ها پاسخ داده و با ارائه خط مشی مناسب به آنها در زمینه موضوعات قابل طرح در جلسات صالحین ضرورت تشکیل مستمر کلاسهای صالحین و اهتمام هرچه بیشتر در برگزاری کلاسها را برای سرگروهها مطرح نمودند. در این جلسه حاج آقا رجبی؛ مهدی شیربندی و حجت الله خسروی به عنوان مربی صالحین با سرگروهها به بحث و برسی پرداختند.

zl2z_picture_006.jpg


      

امروز تاریخ 18/5/93 تعداد بیست نفر از اعضای بسیجیان فعال پایگاههای تابعه حوزه راه کربلا جهت دوره ؟آموزشی سرگروه صالحین به مرکز آموزش شهدای کرمانشاه اعزام شدند. در سالهای گذشته نیز بسیجیان حوزه مقاومت راه کربلا به دوره آموزشی سرگروههای صالحین اعزام شده اند. بسیجیان پس از طی دوره آموزشی سرگروهی صالحین به آموزش متربین در پایگاهها می پردازند.


      

مسئولین ماهیدشت کلیه مقدمات این امر که همه ساله در مصلای روباز در کنار آرامستان ماهیدشت برگزار می شود را فراهم و مسئولین جمع آوری زکات نیز در همین مکان و در سطح شهر و روستاها تا پایان روز عید فطر مستقر هستند. حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رجبی امام جماعت ماهیدشت افزود که مردم می توانند زکات فطریه خود را به مسئولین جمع آوری زکات مستقر در جایگاه تحویل دهند. ایشان همچنین از آمادگی کامل جهت برگزاری هرچه منظم نماز عید فطر خبر داد و اعلام نمودند که در این راستا از مردم روزه دار جهت شرکت در نماز فطر دعوت به عمل می آید.


      

 

در تاریخ 93/5/5 روز یکشنبه ساعت 19 غروب بسیجیان پایگاه امام محمدباقر (ع) روستای چقاصفر حوزه راه کربلا ماهیدشت به مناسبت گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز این عملیات با هماهنگی حوزه مقاومت بصورت نمادین رژه 10 سوارکار را برگزار نمودند. شایان ذکر است که ماهیدشت از قدیم مهد پرورش اسب و سوارکاران شجاع و دلیر انقلابی بوده و هم اکنون نیز این طریق ادامه د ارد. فرمانده پایگاه امام محمد باقر (ع) "برادر خسروی" که دارای شغل فرهنگی نیز می باشد از بهترین چابکسواران دارای مقام کشوری است که در این مراسم مسئولیت رژه نمادین را عهده دار بود.

ighr_sam_3892.jpg

yu1r_sam_3862.jpg

760j_sam_3874.jpg

t7vg_sam_3875.jpg

zp8p_sam_3873.jpg

kpka_sam_3871.jpg

rco_sam_3852.jpg

npyc_sam_3841.jpg

wrt6_sam_3840.jpg

lcbr_sam_3883.jpg

w47m_sam_3884.jpg

 

9nfu_sam_3903.jpg

 


      

 

در تاریخ 93/5/2 روز پنج شنبه 12:30  مراسم تودیع و برادر "جهانگرد" بخشدار سابق ماهیدشت و معارفه بخشدار جدید "برادر حمید شرفی" با حضور فرماندار کرمانشاه "برادر رنجبر" و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه "حجت الاسلام والمسلمین امینی" و مسئول بخش بخش ماهیدشت و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش و دهیاران برگزار گردید. در این مراسم برادر جهانگرد گزارشی از مدت مسئولیت خود و مشکلات عمده بخش ماهیدشت ارائه و سپس برادر رنجبر به ایراد سخنرانی با موضوع ویِژگی های هر دو بخشدار و ویِژگی های بخش ماهیدشت  و مردم آن و صندوق حمایت عشایر و روستاییان پرداخت . سپس برادر شرفی نماینده سخنرانی داشتند. ایشان دارای فوق لیسانس علوم سیاسی و سابقه کاری در بخشداری  بیلوار و اداره کل سیاسی استانداری کرمانشاه و فرزند شهید می باشند. سپس حکم ایشان توسط بخشدار تحویل و توسط حاضرین هدایایی به برادر جهانگرد تقدیم که توسط حوزه نیز به ایشان لوح و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد.

SAM_3775.JPG

SAM_3778.JPG

SAM_3781.JPG

SAM_3787.JPG


      

 

مراسم راهپیمایی روز قدس در بخش ماهیدشت با حضور پرشور مردم ولایتمدار و بسیجی بخش برگزار گردید. در این مراسم مردم غیور بخش ماهیدشت با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام نمودند. همچنین در این مراسم برادر "اکبر جعفری" فرمانده پایگاه شهید بدخشان شعری در مورد روز قدس خواندند. بخشدار محترم ماهیدشت "برادر حمید شرفی" در مورد اهمیت روز قدس به سخنرانی پرداختند. ایشان در سخنان خود ضمن محکوم نمودن جنایات رِیم غاصب صهیونیست؛ حمایت از مردم مظلوم فلسطین را از ضروریات دانستند.


sam_3810.jpg

sam_3811.jpg

 

sam_3813.jpg

SAM_3833.JPG

SAM_3818.JPG