ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :7
بازدد دروز :9
کل بازدد :128899
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 1:23 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

"بیداخیل برز ایران"

اول وه ناو رحمانو رحیم

فضل خداوند کارساز کریم

درود وو کسه بسیج تشکیل دا

هم وه بندگان صالح خدا

ادامه مطلب...

      

برگزاری کمیسیون ایمنی حوزه راه کربلا

 

در تاریخ 92/8/23 کمیسیون ایمنی حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت با حضور اعضای اصلی در دفتر فرماندهی محترم حوزه و با دبیری مسئول بازرسی حوزه برگزار گردید. نظیر چنین جلساتی بصورت ماهیانه در این حوزه برگزار می شود که نتایج آن بصورت مصوبه تنظیم و اجرا می گردد و اصلی ترین مطلب ارائه شده در این جلسه مربوط به وضعیت ایمنی وسایل گازسوز و گرمایشی و رعایت نکات ایمنی مرتبط با این وسایل بود.


      

جلسه کمیسون جذب با حضور اعضای آن  به ترتیب در تاریخهای 1392/6/14 روز پنج شنبه راس ساعت 10 صبح و نیز 1392/9/14 پنج شنبه راس ساعت 9 صبح در حوزه راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید. در این جلسه بر  جبران کسری بسیجیان و ارائه راه حلهای مختلف بحث و تاکید گردید و فرماندهی محترم حوزه راه کربلا "برادر امیری" ضمن مقدس دانستن جایگاه بسیج و احترام شان بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به فرماندهان پایگاهها در مورد جدیت و پیگیری هرچه بیشتر جذب افراد در بسیج سفارش اکید داشتند. فرماندهان پایگاهها نیز ضمن مشارکت خوب در این جلسه آمادگی کامل خود را برای جذب بیشتر افراد اعلام نمودند. شایان ذکر است که جلساتی با همین عنوان در ماههای مهر و آبان نیز برگزار گردید که در آنها نیز اقدامات مناسب جهت جذب بسیجیان در دستور کار قرار گرفت.


      

درتاریخ 12/09/1392 آموزش مقدماتی بسیجیان عادی به فعال حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت باحضور بسیجیان واجدالشرایط در میدان تیر موقعیت شهید شهبازی ماهیدشت برگزار گردید ،

دراین برنامه آموزشی بسیجیان با آموزش های ایمنی واطفاء حریق وآشنایی با سلاح ،صف جمع وآمادگی جسمانی آشنا وبصورت عملی اجرا کردند وبسیجیان درپایان پوکه های مصرف شده را جمع آوری وتحویل آماد ناحیه عشایری گردید.

 

 

 

 


      

در تاریخ 92/9/6 آخرین روز هفته بسیج که بنام "بسیج؛ امر به معروف و نهی از منکر" نامگذاری گردیده است، این حوزه برنامه جلسه سرگروههای صالحین پایگاهها که از اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر پایگاه و از افراد تاثیرگذار در این زمینه هستند را در مسجد صاحب الزمان (عج) ماهیدشت برگزار کرد. در این جلسه فرماندهی محترم حوزه "برادر امیری" ضمن خوش آمد گویی و تشکر از زحمات سرگروههای صالحین به تقارن هفته بسیج با ایام محرم و صفر اشاره نمودند و از اهداف اصلی قیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند. ایشان همچنین رسالت سنگین سرگروههای شجره طیبه صالحین در امر تربیتی و همچنین شورای امر به معروف پایگاهها را یادآور و بر اهتمام ویژه سرگروهها به این امر اشاره نمودند. در این جلسه مسابقه کتابخوانی با موضوع قیام امام حسین(ع) برگزار گردید و سرگروهها به چهل سوال چهارگزینه ای در این زمینه پاسخ دادند.در پایان از سرگروههای برتر با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.


      

در هیجدهمین دوره مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی سازمان اوقاف و امور خیریه ی استان کرمانشاه که در اواخر آبان ماه امسال برگزار گردید گروه تواشیح روستای دوچقای درویش ماهیدشت به مقام دوم رسید. این گروه تواشیح شش نفره همگی از بسیجیان فعال و سرگروههای شجره طیبه صالحین پایگاه امام جعفر صادق (ع) حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت هستند که همواره در مسابقات متعدد بسیج و استان مقام های متعددی کسب نموده اند و با کمترین امکانات تمرین و با سرپرستی و تلاش های برادر پاسدار برومند کریمی و بهزاد کریمی به این عناوین دست پیدا کردند. اسامی گروه عبارتست از: امید کریمی، علی کریمی، حجت کریمی، سید میلاد کاظمی، بهنام کریمی، حامد کریمی.


      

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد.

روز سه شنبه 92/9/5 به مناسبت هفته بسیج مراسم با شکوهی در حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید. در ابتدا قاری قرآن ضمن تلاوتی چند از آیات روح بخش کلام الله مجید به مراسم معنویت و شکوه خاصی بخشید. این مراسم با شکوه که در سالن ورزشی مرادی ماهیدشت برگزار گردید دارای مهمانان عزیز و گرانقدری بود. جناب سرهنگ فتاحی فرمانده ناحیه عشایری کرمانشاه، بخشدار ماهیدشت به معیت پرسنل بخشداری، و سایر ارگانها و مردم بسیجی و ولایتمدار ماهیدشت در این مراسم با شکوه حضور داشتند. بخشدار ماهیدشت ضمن سخنانی با عنوان اهمیت بسیج  در انقلاب اسلامی به ادامه راه ولایت تاکید داشتند. همچنین جناب سرهنگ فتاحی ضمن سخنانی به حمایت همه جانبه بسیج از انقلاب و ولایت تاکید داشتند. شکوه و عظمت بسیج و انقلاب در این مراسم به وضوح نمایان بود. بسیجیان با شعار "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" آمادگی خود را برای جان نثاری در راه اسلام و انقلاب نشان دادند. در پایان مراسم با وجود ایجاد ایستگاه صلواتی از حضار محترم پذیرایی به عمل آمد. مسئولین و بسیجیان حاضر در مراسم از برادر امیری فرماندهی حوزه راه کربلا ماهیدشت به خاطر برگزاری با شکوه و نظم و ترتیبی که در فضای جلسه حاکم بود تشکر و قدردانی نمودند. 

 

حضور باشکوه مسئولین و بسیجیان دلاور

در ادامه  عکسهای بسیار زیبایی که از این مراسم گرفته شده است به نمایش گذارده می شود.

ادامه مطلب...

      

در تاریخ 92/9/4 که بعنوان »بسیج، خانواده و کسب زندگی« نامگذاری گردیده است توسط حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت برنامه "نشست مشترک متربین حلقه صالحین شهید الماسی با والدین آنها و نهضت روشنگری" در پایگاه شهدای مرصاد روستای بان لرینی ماهیدشت انجام گرفت. شایان ذکر است این حلقه در سطح نوجوانان بود که اعضای آن پس از حضور در کلاس های صالحین از سال 1390 به حفظ قرآن کریم مشغول هستند.


      

در تاریخ 92/9/3 مصادف با چهارمین روز هفته بسیج که بنام »بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی« نامگذاری شده است، کوهپیمایی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت به ارتفاعات لعل آباد با حضور 100 نفر از بسیجیان پایگاههای اطراف ارتفاعات مذکور؛ صورت گرفت. این کوهپیمایی که حدود یک ساعت به طول انجامید در هوای آفتابی و طبیعت بکر این ارتفاعات انجام گرفت و در پایان از بسیجیان شرکت کننده در مراسم پذیرایی بعمل آمد.

33532466240598734582.jpg

ادامه مطلب...

      

در تاریخ 92/9/2 روز شنبه سومین روز هفته بسیج که بنام »بسیج؛ شاخص پیشرفت و خلاقیت« نامگذاری شده توسط حوزه برنامه ویزیت رایگان بسیجیان با همکاری مرکز بهداشت ماهیدشت راس ساعت 10 صبح تا پایان وقت اداری برگزار گردید که در این مراسم تعداد 30 نفر از بسیجیان بصورت نمادین ویزیت شدند.

x8h9hddco19w2zjzeawz.jpg

مشاهده عکسها در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

      
   1   2      >