ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :42
بازدد دروز :9
کل بازدد :128934
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 11:32 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر
رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

دو قطبی عزت-معیشت ریشه در فراماسونری دارد. هدف غرب از برجام های 2 و 3، احیای لیبرالیسم در ایران است

حجت الاسلام و المسلمین حمید روحانی رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی  با اشاره به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب پیرامون برجام گفت: نوع نگاه رهبری به قضیه هسته ای برگرفته از یک نگاه ایمانی و عزت مندانه  و براساس منش و روش قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه روش قرآنی، حقارت و ذلت مسلمانان در برابر دشمن را هیچ گاه قبول نمی کند افزود: البته در برابر این نگاه ایده شیطانی وجود دارد که به دنبال پیروی از سخنان طاغوتیان است.

روحانی با اشاره به اینکه در طول 200 سال گذشته که فراماسون ها از سوی استعمار انگلیس وارد صحنه سیاسی ایران شدند با تبلیغات متعددی تلاش داشتند تا راه توسعه در ایران را از سرتاپا فرنگی شدن نشان دهند، گفت: افرادی همچون فروغی به صراحت اظهار می کردند که نسبت ایران و انگلیس مثل نسبت آستین به دست است و تا دست تکان نخورد آستین هم تکان نخواهد خورد!

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بنده به دنبال اتهام زنی به کسی نیستم اما رویه و نوع نگاه برخی از کسانی که مسئولیت هم دارند شبیه همان نگاه جریان فراماسونی در دو قرن اخیر است، گفت: برخی مدعی هستند که مردم نان می خواهند حتی به قیمت  چوب حراج گذاشتن به عزت و اقتدار ملی و همین نوع نگاه است که سالهاست مانع از توسعه حقیقی ملت ایران شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدا تاکید داشتند که به مذاکره با آمریکایی ها خوشبین نیستند، یادآور شد: امروز غرب با طرح برجام های 2 و 3 و 4 و... تلاش دارد تا لیبرالیسم در ایران را حاکم کند و حتی همجنس گرایی در ایران آزاد شود!

روحانی با اشاره به اینکه  دشمن به دنبال انتقام از ملت ایران است چراکه سیلی محکمی از ما خورده است، گفت: سیاستمداران آمریکایی به صراحتا می گویند و می نویسند که ریشه ملت ایران را باید بسوزاند؛ از این رو ما تا زنده باد لیبرالیسم نگوییم دشمنی آنها با ما تمام نخواهد شد اما به فضل الهی دشمن این آرزوی را با خود به گور خواهد برد.

      
Image result for ?قرآن?‎
تدوین راهبرد جامع و اثرگذار فرهنگی با استفاده از قرآن

حجت الاسلام دارابی کارشناس فرهنگی در پاسخ به سوالی در خصوص علت عدم تاثیرگذاری عملکرد دستگاه های فرهنگی بر سطح جامعه گفت: یک خلا راهبرد فرهنگی جامع که مبتنی بر قرآن باشد در سطح جامعه احساس می شود و همین موضوع باعث شده که با ضعف تاثیرگذاری فرهنگی مواجه باشیم.

وی افزود: طی چندین سال تحقیق و پژوهش بر روی قرآن به این نتیجه رسیده اند که قرآن،جامع ترین راهبرد فرهنگی است که با استخراج این راهبردها می توانیم شاهد اثرگذاری فرهنگ اسلامی و ارزشی در سطح جامعه باشیم.
وی با بیان اینکه برخی مدیران فرهنگی با نگاه خود سعی بر تاثیرگذاری فرهنگی در سطح جامعه دارند، گفت: این پندار غلطی است که تصور کنیم که می توانیم به تنهایی راهبرد فرهنگی تنظیم کنیم و آن را در جامعه بکار بگیریم و تنها راه تدوین راهبرد فرهنگی،استخراج راهبردی قرآن است.
حجت الاسلام دارابی اضافه کرد: قرآن دارای راهبردهایی منسجم و تاثیرگذار است که فقط در عرصه فرهنگی خلاصه نمی شود و عرصه های سیاسی،اقتصادی،تربیتی و ... را هم در برمی گیرد. 
این کارشناس فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: بچه های انقلابی دغدغه فرهنگی دارند و حتی گاهی ساعت های زیادی را صرف بحث در این خصوص می کنند اما به تنهایی توانایی تدوین راهبرد جامع فرهنگی را ندارند چرا که راهبردهای خدا جامع است و در صدر اسلام هم می بینیم که پیامبر از طریق قرآن کار فرهنگی اثرگذار در سطح جامعه انجام می دهد و اسلام را به تمام جهان منتقل می کند.