ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :41
بازدد دروز :9
کل بازدد :128933
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/16    ساعت : 11:12 ص
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

دیروز دو تن از فرماندهان پایگاههای حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت در طرح جمکران به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام شدند.اعزام این افراد به همراه کاروانی از کرمانشاه صورت گرفت. این سعادتی بود که نصیب این عزیزان شد.


      

برگزاری جلسه به مناسبت هفته بسیج در حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت
در تاریخ 92/8/28 ساعت 4 عصر جلسه ای با موضوع برنامه های هفته بسیج در حوزه مقاومت راه کربلاماهیدشت با حضور فرماندهان پایگاه های تابعه برگزار گردید.

ادامه مطلب...

      

معرفی استاندار جدید

از آنجا که وزیر کشور استانداران جدید را معرفی می کند، لذا در این راستار وزیر کشور در اطلاعیه ای اعلام نمود که استانداران بوشهر، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کردستان و هرمزگان را به هیئت دولت معرفی کرده است. در این جا ضمن سپاس و قدردانی از زحمات جناب آقای دمیاد، برای استاندار جدیدی که از طرف وزارت کشور برای استان کرمانشاه معرفی شده است آرزوی موفقیت را داریم و امیدواریم همیشه شاهد پیشرفت استان عزیزمان باشیم.


      

تغذیه سالم همیشه یکی از موضوعات مهم در زندگی افراد است. این موضوع برای دانش آموزان نیز ضروری است و رعایت اصول بهداشتی در تغذیه در راستای ایجاد یک تغذیه سالم از ضروریات است. به همین مناسبت، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی اطلاعیه ای رعرضه یک سری از اقلام خوراکی را در مدارس ممنوع اعلام کرد و مسئولین مربوطه را ملزم به رعایت آن دانست.

ادامه مطلب...

      

روز ایمنی به عنوان یکی از برنامه های ابلاغی بازرسی فرماندهی در شهریور ماه ابلاغ گردید و برابر آن سه شنبه آخر هرماه می بایست به عنوان روز ایمنی اقدامات خاصی صورت گرفته و بازدیدهایی با همین موضوع صورت گیرد. لذا حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت در تاریخ 92/8/28 این اقدامات را همانند اقداماتی که در راستای ایمنی در تاریخهای 92/6/26 و 92/7/30 انجام گرفته، پیگیری و گزارشات مربوطه را به بازرسی ناحیه منعکس نمود.


      

بسیج مقاومت همیشه در صحنه حضور داشته و خواهد داشت. حضور پرشور بسیج در تمامی دوران انقلاب اسلامی دارای تلالو خاصی بوده و حقیقتا که خوش درخشیده است. با فرا رسیدن هفته بسیج نیاز به  برگزاری برنامه های مفید و جلسات به صورت خاص تری ضرورت می یابد. در این راستا جلسه ای در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه با حضور فرماندهان و مسئولین محترم برگزار گردید. هر کدام از فرماندهان حوزه پیشنهادات و برنامه های خود را اعلام نمودند که برادر امیری فرمانده حوزه مقاومت راه کربلا نیز پیشنهادات خود را مطر نمودند. در ادامه به مشروح این پیشنهاد اشاره می شود.

ادامه مطلب...

      

برگزاری کمیسیون ایمنی حوزه راه کربلا

ادامه مطلب...

      

بازرسی وضعیت ایمنی پایگاههای بسیج 

ادامه مطلب...

      

بازدید ماهانه از انبار سلاح و اقلام حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت

ادامه مطلب...

      

برگزاری مرازم عزاداری سرور و سالار شهیدان در روستاهای بخش ماهیدشت

«همانا حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است»

دوستداران و عاشقان حسینی از بزرگ و کوچک، پیر و جوان و زن و مرد با شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان عشق و علاقه خود را به مکتب اسلام و شیعه نشان دادند. مردم ولایتمدار بخش ماهیدشت همیشه و هرلحظه با اعتقاد قلبی کامل در پشتیبانی از ولایت و آرمان های انقلاب حضوری پررنگ داشته و دارند.

l5zzsfeeb20eczva5v.png

ادامه مطلب...

      
   1   2   3      >