ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :33
بازدد دروز :6
کل بازدد :129055
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 8:38 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

برگزاری مراسم 13 آبان در بخش ماهیدشت

 

»الله اکبر الله اکبر» «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده« اینها اصلی ترین شعارهای بسیجیان جان بر کف و سربازان واقعی ولایت در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 13 آبان ماهیدشت به همراه دانش آموزان عزیز و عموم مردم و مسئولین بخش بود. این حضور گسترده با سخنرانی برادر جهانگرد بخشدار محترم ماهیدشت و شعرهای حماسی به زبان کردی برادر اکبر جعفری فرمانده پایگاه شهید بدخشان حوزه راه کربلا ماهیدشت و قرائت قطعنامه پایانی همراه بود.

 

مشاهده عکس ها در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

      

شعری از جناب آقای اکبر جعفری در رابطه با سیزده آبان با عنوان

(سربرزی ایران)


ادامه مطلب...

      

باران رحمت الهی دل مردم ماهیدشت و بخصوص کشاورزانی که ورد زبانشان دعای باران است را شاد و به بخش ماهیدشت طراوتی دل انگیز بخشید. این رحمت الهی در 24 ساعت گذشته کشاورزان را خوشحال کرد و انگیزه آنان را جهت تولیدات دامی و زراعی دوچندان نمود.


      

روز شنبه مورخه 11/8/92 ساعت 9 صبح جلسه ای در راستای برگزاری مراسم 13 آبان در محل بخشداری ماهیدشت با حضور شورای اداری برگزار گردید که در این جلسه، فرمانده حوزه راه کربلا "برادر امیری" بر آمادگی و حضور مقتدرانه بسیجیان در این مراسم خبر داد و تاکید نمودند: ما باید برای زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب همیشه در صحنه باشیم.


      

عصر جمعه مورخه 10/8/92 فرمانده حوزه راه کربلا به همراه مسئول تربیت و تعلیم حوزه از حلقه های صالحین  پایگاه های امام جعفر صادق(ع) و شهید شکربیگی بازدید بعمل آوردند.


      

در روز پنج شنبه مورخه 1392/8/9 جلسه کمیته انتظامی بخش ماهیدشت جهت آمادگی کامل اجرای میدان تیر بسیجیان گردان بیت المقدس و عادی به فعال با حضور مسئولین در بخشداری ماهیدشت برگزار گردید.


      
<      1   2   3