ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :36
بازدد دروز :6
کل بازدد :129058
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 9:47 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

 


      

 


      

در تاریخ 92/8/10 روز جمعه تعداد 30 نفر از بسیجیان فعال عضو شورای پایگاههای حوزه راه کربلا ماهیدشت جهت شرکت در کلاس آموزش فعال به کادر سپاه ناحیه عشایری استان شرکت کردند.


      

در تاریخ 92/8/18 روز شنبه تعداد 31 نفر از سرگروههای شجره طیبه صالحین حوزه راه کربلا ماهیدشت جهت شرکت در کارگاه تداوم آموزش در قالب 2 مینی بوس به مرکز آموزش شهدای بسیج واقع در کرمانشاه اعزام گردیدند.


      

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه راه کربلا ماهیدشت روز چهارشنبه مورخه 1392/8/15 راس ساعت 10/30 صبح در اتاق فرماندهی حوزه برگزار گردید. در این جلسه علاوه بر جمع بندی و تحلیل جلسات شورای امر به معروف پایگاهها، بر استفاده صحیح از فضای معنوی حاکم بر جامعه به مناسبت ایام محرم و صفر تاکید شد و بر بصیرت افزایی عموم مردم جهت شرکت در عزاداری اشاره گردید.


      

بارش باران رحمت الهی شب جمعه در ماهیدشت ضمن ایجاد طراوت در هوا سبب خوشحالی ساکنین و بخصوص کشاورزان گردید.از آنجا که کشاورزی منبع درآمد اکثر مردم ماهیدشت است لذا با بارش باران انگیزه آنان جهت پرداختن به امور زراعی دوچندان گشت. 


      

جلسه کمیسون جذب با حضور اعضای آن در تاریخ 1392/8/15 روز چهارشنبه راس ساعت 10 صبح در حوزه راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید. در این جلسه بر  جبران کسری بسیجیان و ارائه راه حلهای مختلف بحث و تاکید گردید.


      

به مناسبت ایام محرم و بزرگداشت قیام عاشورا مراسم عزاداری و زنجیر زنی با حضور گسترده بسیجیان و عموم مردم در روز شنبه مورخه  1392/8/18 مصادف با پنجم محرم از ساعت 9 صبح در روستای ریزوند برگزار گردید. شایان ذکر است که این مراسم با مداحی مداحان محل و حاج امین گجری و سخنرانی حاج آقا رجبی و نیز توزیع غذای نذری تا ساعت 13 ادامه داشت.


      

جلسه مشترک حوزه مقاومت و ناجا در رابطه با برقراری نظم و امنیت92/8/12

جزئیات به همراه تصویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

      

عصر سه شنبه مورخه چهاردهم آبان 1392، جلسه فرمانده حوزه مقاومت راه کربلا با اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه ها در اتاق فرماندهی راس ساعت 15 عصر به مناسبت ایام محرم برگزار

گردید.

ادامه مطلب...

      
<      1   2   3      >