ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :23
بازدد دروز :6
کل بازدد :129045
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 5:19 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

پایگاه مقاومت شهدای  گمنام حوزه راه کربلا ماهیدشت  در تاریخ 94/5/28 ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه کرامت در ماهیدشت بر پا  نمود. در این مراسم از مردم ولایتمدار پذیرایی به عمل آمد.

 

 


      

در تاریخ 94/06/02 یادواره شهدای بخش ماهیدشت که دومین مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای بخش ماهیدشت در سطح حوزه ای در سال 94 بود با حضور خانواده معظم شهدا و بسیجیان روستا های بخش ماهیدشت در مسجد صاحب الزمان (عج ) شهر ماهیدشت برگزار گردید در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فرهاد بهرامی تبار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان به عنوان سخنران حضور داشتند که طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه کرامت به رشادتها و عظمت فداکاریهای شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره نموده و یادآور شد که ما بایستی همواره خانواده شهدا را ارج نهیم و این عظمت کار شهدا را فراموش نکنیم .

در ابتدار مراسم فرمانده حوزه برادر امیری طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین هدف و عنوان برنامه را تشریح نمودند .

در ادامه مراسم ضمن پخش کلیپ های متناسب با برنامه ، برادر بسیجی اکبر جعفری فرمانده پایگاه شهید بدخشان طی ابیاتی زیبا در وصف شهدا شعر کردی ارائه نمودند.

 

سپس بخشدار ماهیدشت جناب آقای فرزادی پور در وصف شهدا بیاناتی داشتند و در پایان برادر پاسدار حیدریان به مداحی پرداختند و به نمایندگی خانواده معظم شهدای سطح بخش به خانواده شهید هادی لرستانی لوح و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم گردید .مراسم پس از پذیرایی خاتمه یاقت .


      
<      1   2