ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :8
بازدد دروز :6
کل بازدد :129030
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 1:1 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، مصاحبه ای با همین موضوع با "حجت الاسلام والمسلمین رجبی" امام جماعت ماهیدشت انجام گرفت که در ادامه بیان شده است:



#تعریف شما از حماسه 9 دی چیست؟ حماسه 9 دی یعنی حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه و بصیر انقلاب و حمایت همه جانبه از نظام و دستاوردهای آن.

#چه اتفاقی افتاد که حماسه 9 دی در ایران روی داد؟ مردم وقتی مشاهده کردند که یک عده منافق و افرادی که گول آنها را خورده اند دارند به بهانه های واهی و با هدایت استکبار دست به شورش می زنند و نا امنی ایجاد می کنند لذا با حضور پرشکوه خود سیلی محکمی به عوامل فتنه زدند.

#حماسه 9 دی را چه کسانی انجام دادند؟ حماسه 9 در را مردم ولایتمدار و انقلابی انجام دادند که همیشه و در همه حال پیرو ولایت فقیه هستند و با بصیرت کامل در مقابل هرگونه انحراف ایستادگی می کنند و به دشمنان قسم خورده نظام و ملت اجازه نمی دهند که سواستفاده کنند.

#پیام اصلی حماسه 9 دی چه بود و برای چه کسانی بود؟

ولایت پذیری مهم ترین پیام حماسه 9 دی بود. مردم به همه کسانی که در خارج از کشور قصد برهم زدن آرامش کشور را داشتند و کسانی که از سوی آنها در داخل کشور این هدف را دنبال می کردند گفتند که ما در کنار ولایت خواهیم ماند    .     افزایش بصیرت در جامعه از دستاوردهای حماسه 9دی است. 9 دی فتح‌الفتوح ملتی بود که بر بومی‌گرایی در عرصه سیاست و حکومت تأکید و پیوند جریاناتی که عملشان همانند جنگ احزاب در صدر اسلام بود را پاره کردند. 

 فتنه ای که در داخل شد، طمع بیگانه را نسبت به نظام متوجه کرد و در این طمع، تنها راه، کاری بود که ملت هوشیار و بصیر در 9 دی انجام داد و در سراسر کشور در برابر این توطئه اقدام کردند و دشمن را به جای خود نشاندند. دشمن فهمید نمی‌تواند با این شیطنت‌ها نسبت به نظام و مقام ولایت که کشور را نگه داشته، اساعه ادب کند  .

#فتنه 88 با چه هدفی و توسط چه کسانی انجام شد؟ هدف آنها ضربه زدن به نظام و انقلاب بود که به شکر خداوند این حیله آنها نیز مانند سایر حیله های آنها و همدستانشان در آن سوی آب خنثی شد.آمریکا و رژیم صهیونیستی حامیان اصلی فتنه88 بودند.

#چه اتفاقاتی در فتنه 88 افتاد و سرانجام آن چه شد؟صحنه‌های عاشورای سال 1388 در خیابان‌های تهران عین صحنه‌هایی است که منافقین در نیمه اول سال 1360 و اواخر سال 59 در تهران به اجرا درمی‌آوردند. دشمنان به ملت ما طمع کردند و همدستان آنها نیز با ریختن به خیابان و آتش زدن اموال عمومی و ایجاد ناامنی قصد داشتند که جا را برای استکبار و دخالت بیگانگان در کشور فراهم کنند. اما سرانجام با حضور گسترده مردم ولایتمدار در روز نهم دی تمام امید دشمنان ناامید شد و فهمیدند که مردم بصیر ایران اسلامی اجازه نمی دهند تا دشمنان در امور کشور دخالت کنند.

#فتنه گران چطور باید مجازات شوند؟

سکوت در برابر فتنه خیانت به انقلاب است و باید اشد مجازات در مورد آن ها اعمال شود


      

در روزسه شنبه  93/10/02 سالروز شهادت امام رضا  (ع) با حضورجمعی از  بسیجیان در روستای چقانرگس  توسط پایگاه شهید صید محمدی  حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید .


      

در تاریخ 93/10/03 با حضور مسئولین محترم بازرسی و بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه کرمانشاه و ریاست محترم آموزش و پرورش ماهیدشت و فرمانده حوزه مقاومت بسیج  راه کربلا ماهیدشت برادر بسیجی هادی کمری به عنوان مسئول بسیج دانش آموزی ماهیدشت معرفی گردید /


      
<      1   2