ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :24
بازدد دروز :6
کل بازدد :129046
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 6:0 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

به مناسبت میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رض) جلسه شورای اداری به پیشنهاد فرماندهی محترم حوزه راه کربلا "برادر امیری" در تاریخ 93/1/30 در محل بخشداری ماهیدشت برگزار گردید و مقرر شد به همین مناسبت دو مراسم جشن بزرگ در سالن آمفی تئاتر بخشداری با مسئولیت کمیته بانوان ماهیدشت و حوزه خواهران برگزار گردد. جهت اجرای این مراسم برنامه های متنوعی در نظر گرفته شد و مقرر شد تا کلیه ادارات از این مراسمات پشتیبانی لازم را به عمل آورند.


      

 

در تاریخ 93/2/2 به مناسبت میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رض) ایستگاه صلواتی توسط حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید. در این مراسم از مردم ولایتمدار بخش ماهیدشت و مدعوین مراسم جشن میلاد کوثر با شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.


5d22_sam_3151.jpg


8sov_sam_3168.jpg


      

 

در تاریخ 2/2/93 به مناسبت میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رض) جشن میلاد کوثر در سالن آمفی تئاتر برگزار گردید. مسئولیت برگزاری این جشن با خواهر یعقوبی بود که بخشدار ماهیدشت سخنران مراسم و گروه سرود ناشنوایان به یمن این ایام مبارک به اجرای برنامه پرداخت. در این مراسم از طرف حوزه بسیج خواهران به 3 نوعروس هدایایی تقدیم گردید.


sik8_sam_3119.jpg


63gr_sam_3155.jpg

wi4s_sam_3158.jpg

 


      

 

در تاریخ 93/2/1به مناسبت میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رض) جشن میلاد کوثر در سالن آمفی تئاتر بخشداری ماهیدشت برگزار گردید. در این مراسم که با حضور بسیجیان و مردم ولایتمدار با شکوه خاصی برگزار گردید؛ جناب آقای جهانگرد بخشدار محترم بخش ماهیدشت طی سخنانی به معرفی و بیان اخلاق و فضایل بانوی دو عالم پرداختند. ایشان همچنین حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان الگوی زنان مسلمان بخصوص زنان ایران زمین معرفی نمودند. در این مراسم همچنین مراسم مولودی خوانی در بیان فضایل آن حضرت(س) اجرا گردید.

mk3t_sam_3125.jpg

fl9h_sam_3122.jpg


      
<      1   2