ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :9
بازدد دروز :6
کل بازدد :129031
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 1:11 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

طرح صالحین، کادر‌سازی برای امام زمان (عج)

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهم‌ترین مطالبه رهبر معظم انقلاب از بسیجیان، کادر‌سازی برای امام زمان (عج) است. حلقه‌های صالحین حلقه‌های یارگیری برای امام عصر (عج) است که در آن بسیجیان ضمن تقویت بنیان‌های معرفتی خود به عمق بخشی هرچه بیش‌تر انقلاب در داخل می‌پردازند. همه تمرکز بسیج روی طرح شجره طیبه صالحین است.


رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهم‌ترین مطالبه رهبر معظم انقلاب از بسیجیان، کادر‌سازی برای امام زمان (عج) است. سی و دو سال است که درگیر یک جنگ تمام عیار با استکبار جهانی هستیم و در پی مقاومت قهرمانانه ملت ما آن‌ها بارها و بارها مجبور به تغییر جبهه و جابه‌جایی موضع شده‌اند.

آن‌ها پس از سال‌ها شکست و هزیمت در رویکرد نظامی که نقطه قوت آن‌ها بود مجبور شدند به جنگ نرم و مقابله با فرهنگ روی بیاورند و این مساله یک اتفاق مبارک است چراکه قدرت اصلی انقلاب اسلامی در فرهنگ و تمدن است و ما در جنگ فرهنگی، استکبار را به طریق اولی شکست خواهیم داد.

جنگ نرم بر سر فتح سرزمین و جغرافیا نیست. جنگ نرم در یک کلام، جنگ بر سر یارگیری است. کفر جهانی برای شیطان و جبهه نور به حقیقت برای امام زمان (عج) مشغول یارگیری هستند.

امروز انقلاب اسلامی فاتح قلوب است و حرکت بیداری اسلامی در عمق اروپا و آمریکا در حال نابود کردن بنیان‌های استکبار جهانی است.

حلقه‌های صالحین حلقه‌های یارگیری برای امام عصر (عج) است که در آن بسیجیان ضمن تقویت بنیان‌های معرفتی خود به عمق بخشی هرچه بیش‌تر انقلاب در داخل می‌پردازند.

همه تمرکز بسیج روی طرح شجره طیبه صالحین است. اصلی‌ترین مطالبه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیجیان کادرسازی برای امام زمان (عج) است.


      

در تاریخ 92/10/3 راس ساعت 15:15 عصر جلسه شورای عالی قشر حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت با موضوع تامین سوخت زمستان و مسائل امنیتی در بخشداری برگزار گردید.

دراین جلسه  که بخشدار محترم برادر جهانگرد برای اولین بار به عنوان عضو حقوقی حضور داشت پس از تلاوت کلام الله مجید ارائه بیلان کاری مدت حضور خود در بخش و به برشماری معضلات بخش شامل مشکلات آب و راههای روستایی و عوارض اجتماعی اشاره و بر راهکار کارشناسی و خدمت صادقانه مسئولین جهت رفع مشکلات تاکید کرد. سپس حاضرین در جلسه به ایاد نظرات در خصوص موضوع جلسه و کلیه مشکلات بخش پرداخته و در پایان دبیر جلسه از فرمانده حوزه مقاومت زاه کربلا ماهیدشت برادر امیری جمع بندی نظرات و پیشنهادات در قالب مصوبات ذیل بیان و به تصویباعضا رسید:

1- مقرر گردید بخشداری از ظرفیت قانونی خود پیگیری های لازم جهت افزایش امکانات نظامی و پرسنلی پاسگاه های انتظامی خش ماهیدشت و چهارزبر به ناجا استان را داشته باشد.

2- مقرر گردید کشاورزان و دامداران با آموزشهای عمومی نسبت به افزایش ضریب امنیتی احشام و ترانس های برق چاه های کشاورزی آگاه و در این امر با صرف هزینه ناچیز مشارکت عملی نمایند(جوش ترانس، احداث مکان مستحکم جهت نگهداری احشام و ...).

3- مقرر رگردی پایگاه های مقاومت بسیج و شوراها و دهیاران از ظرفیت قانونی خود جهت افزایش ضریب امنیتی بخش بهره ببرند.

4 مقرر گردید در بحث سوخت رسانی متولیان امر و توزیع کنندگان با بخشداری جلسه برگزار و نسبت به رفع موانع احتمالی اهتمام ورزند.


      

جلسه کمیسون جذب با حضور اعضای آن در تاریخ 1392/10/3 روز سه شنبه راس ساعت 10 صبح در حوزه راه کربلا ماهیدشت برگزار گردید. در این جلسه بر جبران کسری بسیجیان و ارائه راه حلهای مختلف بحث و تاکید گردید و فرماندهی محترم حوزه راه کربلا "برادر امیری" ضمن مقدس دانستن جایگاه بسیج و احترام شان بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به فرماندهان پایگاهها در مورد جدیت و پیگیری هرچه بیشتر جذب افراد در بسیج سفارش اکید داشتند. فرماندهان پایگاهها نیز ضمن مشارکت خوب در این جلسه آمادگی کامل خود را برای جذب بیشتر افراد اعلام نمودند. شایان ذکر است که جلساتی با همین عنوان در ماههای مهر و آبان نیز برگزار گردید که در آنها نیز اقدامات مناسب جهت جذب بسیجیان در دستور کار قرار گرفت.


      

همزمان با چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا، آیین های عزاداران حسینی در نقاط مختلف بخش ماهیدشت با حضور گسترده مردم ولایت مدار برگزار شد.

در این آیین ها که در سطح  روستاهای بخش ماهیدشت نیز برگزار شد، مردم در قالب هیات های عزاداری و دسته های زنجیر زن و سینه زن، در غم بی پایان مولای خود به سوگواری پرداختند.

در اجتماع عظیمی که با حضور باشکوه عزاداران روز دوشنبه  برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نوحه خوانی پرداختند و مردم عزادار و عاشق ائمه اطهار (ع) نیز عزاداری کردند.

در این میان مرثیه سرایی مداحان با زبان محلی (کردی) شور و نوایی دیگر به محفل عزای سرور و سالار شهیدان بخشیده بود و عزاداران حسینی به شکل متحد و یکپارچه به اقامه عزا پرداختند.

در این مراسم باشکوه، مداحان در خصوص رشادت های امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت علی اکبر(ع)، مظلومیت های طفلان دشت کربلا و همچنین مقاومت و صبر و بردباری حضرت زینب (س) در مواجهه با حوادث کربلا نوحه سرایی کردند و عزاداران نیز با زدن بر سر و سینه، جلوه های زیبایی از عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار به تصویر کشیدند.

ادامه مطلب...

      
<      1   2