لاله افتخاری گفت: باید در مجلس و دولت از ظرفیت بسیج استفاده شود هم در جهت تبیین موضوعات و هم آموزش و شناسایی ظرفیت های مردمی که وجود دارد.


دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی اظهار کرد: یک بخشی از ورود بسیج به بحث اقتصادی،فرهنگ سازی است، اطلاع رسانی و ایجاد یک دغدغه همگانی در درک مشترک است و کلان این مسئله را رهبر انقلاب فرمودند.

وی افزود:به هر حال باید هم در مجلس هم دولت از ظرفیت بسیج استفاده شود،هم در جهت تبیین موضوعات و هم آموزش و شناسایی ظرفیت های مردمی ای که وجود دارد،ظرفیت بسیج را مد نظر قرار داد.عملا دیده شده است که هر کجا بسیج وارد شده است الحمدلله این امور پیشرفته و گسترش داشته است و باید از این توان کشوری استفاده شود.

افتخاری گفت:در موضوع نفوذ دشمن باید بگوییم مجلس طرح خوبی را مصوب کرد و دولت باید رصد کافی را داشته باشد ،در بسیج باید اطلاع رسانی ای صورت بگیرد تا راه های نفوذ دشمن شناسایی شود و مواردی همچون سبک زندگی و مصرف کالاهای آمریکایی و .. که می تواند عدم توجه به داخل را ایجاد بکند و به طبع آن در موضوعات فرهنگی بازخوردهایی دیده شود.امروز اگر ما بخواهیم نسخه بحران زدای رهبری را پیگیری کنیم باید به مصادیق نفوذ دشمن توجه کرد.