ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :10
بازدد دروز :6
کل بازدد :129032
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 1:42 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

به مناسبت ایام دهه فجر نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران ادارات کل تابع  با شورای اسلامی بخش ماهیدشت ، کشاورزان و کارشناسان در تاریخ 93/11/13 از ساعت 9/30 صبح تا ظهر در مسجد صاحب الزمان (عج) ماهیدشت برگزار گردید در این جلسه به مسائل کلی کشاورزی بخش و سئوالات شرکت کنندگان رسیدگی گردید.



      

روز یک شنبه همزمان با  سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی "امام خمینی (ره)" به میهن اسامی ایران؛ مراسم زنگ انقلاب در دبستان روستای گوهرآباد برگزار گردید. در این مراسم که با حضور فرمانده پایگاه شهید کریمی روستای گوهرآباد برگزار گردید؛ مدیر دبستان در مورد این دهه مبارک برای دانش آموزان به سخنرانی پرداخت و اهداف انقلاب را برای آنها بیان نمود. دانش آموزان به خواندن سرود انقلاب به صورت دسته جمعی پرداختند. در پایان مراسم نیز با پخش شیرینی از دانش آموزان پذیرایی شد.


na5u_تصویر003.jpg

 

475y_تصویر009.jpg

ادامه مطلب...

      

در اولین روز از دهه مبارک فجر مسئولین وپرسنل ادارات ماهیدشت با حضور در مدرسه آیت الله سعیدی این بخش با به صدا درآوردن زنگ انقلاب شروع این ایام مبارک را با حضور دانش آموزان جشن گرفتند. دراین مراسم ریاست محترم آموزش وپرورش ماهیدشت بیاناتی را ایراد فرمودند.



      

 

همزمان با شروع دهه مبارک فجر بسیجیان حوزه راه کربلا با پخش شیرینی وشکلات در سطح شهر ماهیدشت این ایام خجسته را به عموم مردم تبریک گفته وگرامی داشتند.


 


      

  یک روز قبل از  شروع دهه مبارک فجر ، بسیجیان حوزه راه کربلا با نصب پلاکارد وپرچم بر درب ورودی حوزه فرارسیدن این ایام را گرامی داشتند.



      

la6g_اکبر_جعفری.jpg

 

 

«دهه فجر»

اول وه ناو رحمانو رحیم

وه ناو خداوند بخشندو کریم

سال پنجاو هفت دوانزه بهمن

امام(ره) وارد بیو وه خاک میهن

سال پنجاو هفت دوانزه بهمن

بو عطر خوشی پیچیا وه وطن

بعد از چندین سال امام خمینی(ره)

أو فرشته نجات پیرو حسینی

وه خاک ایران پا ناد وعرصه

پی نابودی ظلم پلید خصمه

ادامه مطلب...

      

به مناسبت فرار رسیدن ایام دهه مبارک فجر جلسه ای با حضور فرماندهی حوزه ، شورای حوزه  و فرماندهان پایگاه حوزه راه کربلا با عنوان توجیه برنامه های دهه فجر در سالن جلسات حوزه بر گزار گردید که در این جلسه جناب سروان امیری موارد لازم را به فرماندهان پایگاه ها یاد آوری و به تشریح برنامه های پیش رو در ایام دهه فجر پرداختند .



      

صبح یک شنبه مقابل کارخانه سیمان سامان غرب یک دستگاه پژو پارس با عابر پیاده که جزو پرسنل کارخانه بودند بر خورد نمود  که متاسفانه منجر به فوت عابر پیاده شد؛ نیروهای بسیجی حوزه راه کربلا ماهیدشت به محض اطلاع از حادثه، سریع خود را به محل رساندند و اقدامات اولیه نظیر هماهنگی با اورژانس و پاسگاه را انجام دادند.


      

ازآنجایی که فرهنگ بعنوان عاملی اساسی در توسعه اجتماع قلمداد می­شود امروزه شبکه های فارسی زبان ماهواره ای  چون جیم تی وی با معرفت به این قضیه و اکتسابی بودن فرهنگ، که نمی­تواند بصورت ذاتی فرض شود. برای سلطه برافکار عمومی ومتحول ساختن فرهنگ کشورهای جهان سوم فارسی زبانی  چون  ایران، ودیگر کشورهای مسلمان ، تمام قوای فکری نیروهای متخصص خود را بکار گرفته اند تا با پشتیبانی مالی لابی هایی صهیونیستی  ، جامعه اسلامی ما را که، مبین ارزشها و باورها و اداب رسوم  وعقایدی است که شیوه زندگی  ما را مشخص می­کند ، از پایه سست گردانند.انها که بصورت عینی دشمنی خود را با میهن عزیزمان اثبات کرده اند و ماهیتشان برای ما شناخته شده ؛ امروزه به این نتیجه رسیده اند که کشو اسلامی ما را  با جنگ سخت وعملیات نظامی،نمی­شود از پای در آورد؛  بلکه باید با جنگ نرم و بدور از خشنونت در صدد سلطه بر آمد. حال در جنگ نرم گسترده ای که این دشمنان دیرینه بر علیه نظام ولایت مدار ایران و مردم شهید پرور این خطه به راه انداخته اند، خانواده که نبض تبنده  جامعه است را می شود هدف اصلی قلمداد کرد. تا این گونه از جزء به کل برسند و نرم نرم  این  سلول  را که سازنده زندگی انسان وخشت بنای جامعه است را از درون بپوکانند.و با تفکراستقرایی که همان از جز به کل رسیدن  است؛  فرد ،خانواده و در نهایت جامعه را درپشت نقاب  خدمت رسانی  به زیر چتر استعمار فرهنگی خود نشانند.در واقع آنها در بطن سریالهایی همچون حریم سلطان، اِزل ، عشق ممنوعه وعمر گل لاله  ، نه تنها حیا وحرمت را که یک تابو مقدس در میان مردم ما می­باشد را به بازی گرفته اند ،بلکه در لابه لای  در امهای خانوادگی_اجتماعی و نشان دادن روابط غیراخلاقی بین دو جنس مخالف(سکس پنهان) برای اعضای خانواده ای که همگی  پای تلویزیون  خود نشسته اند . دختران و پسران جوان را تحریک به تجربه چنین صحنه های غیر اخلاقی می­کنند.در واقع این نیروها متخصص  با هدف تحول فرهنگی که شامل: تجمل ومدگرایی،بی بندوباری اخلاقی که از دیدگاه آنها آزادی به شمار می­رود،در هم شکستن تابوها و ارزش­های معنوی جامعه، عادی جلوه دادن ارتباط نامشروع ، رواج خیانت بین زنان ومران متاهل ،سوق دادن هنجارها به ناهنجاری و غیره....

 

 در واقع این شبکه ها به این قصد فرستنده های خود را روی موج خانواده تنظیم کرده اند تا اصالت این هسته توسعه بخش فرهنگی را از اصل خود دور گردانند و بدین وسیله  سلامت روانی جوانان ما را خدشه دار کنند و آنان را فریفته زندگی لوکس ومادیات ، ودر بند هوا وهوس و روابط نامشروع کنند.پس آیا با دیدن چنین صحنه های غیر اخلاقی در این فیلم­ها باز می­شود  خواهران وبرادران مسلمان بعد از تماشای این گونه سریال های مخرب، با حس امنیت وآرامش کامل ، مآوای امن همدیگر باشند!!!؟    

 

نویسنده: سرباز ولایت؛ بسیجی شهرام الماسی سرگروه شجره طیبه صالحین، پایگاه پیامبر اعظم(ص) 

  

 

 


      

چند بیت شعر کردی  از برادر بسیجی سید هدایت حسینی  به مناسبت فراررسیدن ایام دهه فجر

 

 

 

 

           امام پا نادن وخاک  وطن               وهار هاتوه له دیشت و دمن

     سر سوز بؤ زمین دواره  له نو               گیانم و فدات امام هایده کو

  سر زمین ایران غرقه له شادی              چون امام سر دا بانگ آزادی

  امام هاته وئو  مردم شادو کرد               و یاری حق ایران آزاد کرد

                 22   بهمن عید ایرانه               امام آباد کرد ای زیو ویرانه

  له زردی خزان پلاس بیو ایران               لی پر تا ئو پر چمای بیو ویران 

 نیور له اوفق پخش بیو له ولات              ظلم و جور لاورد تاگر دنگه هات

 

 

 

 


      
<      1   2   3   4      >