ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :21
بازدد دروز :6
کل بازدد :129043
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 4:54 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

روز جمعه 17/11/93 حلقه صالحین پایگاههای شهید چمران و المهدی (عج) از توابع حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور یافتند. در این فریضه الهی که با امامت حجت الاسلام حاج آقا علما، نماینده ولی فقیه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار گردید، بر حضور باشکوه مردم ولایت مدار استان در یوم الله 22 بهمن و همچنین پافشاری بر اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید گردید . ایشان همچنین در خطبه های نماز جمعه  لزوم وحدت در جامعه اسلامی و حرکت در مسیر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) را از ضروریات برشمردند. در ادمه ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر، پرتاب موفقیت آمیز چهارمین ماهواره به فضا توسط متخصصین و دانشمندان ایران اسلامی را حاصل دستاوردهای نظام و انقلاب و در راستای خودباوری بیان نمودند. ایشان همچنین فرارسیدن 19 بهمن و روز نیروی هوایی را تبریک گفتند که در آن همافران در بیعت با امام (ره) و انقلاب، ضمن نشان دادن وفاداری خود به نظام و میهن، اعلام نمودند که در برابر هرگونه تجاوز و تعدی دشمن ایستادگی خواهند نمود و آن را در طول 8 سال جنگ تحمیلی با دل و جان نشان دادند.


vxlr_a.jpg

l5tx_b.jpg

b044_c.jpg


      

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر  پرسنل و بسیجیان حوزه راه کربلا به همراه مسئولین ادارات بخش ماهیدشت در مزارستان چشمه شاه پسند ماهیدشت که مزار تعدادی از شهدای این بخش قرار دارد حاضر شدند و با قرائت فاتحه و گلاب پاشی و تعویض پرچم به مقام شامخ شهدای گرانقدر منطقه ادای احترام نمودند . دیدار با خانواده شهدا بخش دیگر ی از مراسم امروز بود که با حضور در منزل پدر شهید تورج الماسی و تقدیر از خانواده  شهیدان تورج الماسی و اسفندیار محمدی با اهداء لوح تقدیر و ..... به پایان رسید /

 


      

به مناسبت دهه مبارک فجر امروز چهارشنبه 15/11/93مراسم جشنی در پایگاه شهدای مرصاد روستای بانلرینی برگزار گردید . در این مراسم که جمعی از مردم روستا حضور داشتند ? تلاوت قرآن ، خیرمقدم ، اجرای سرود توسط دانش آموزان روستا واجرای مسابقه در بین دانش آموزان ابتدایی روستا ? اهدای جوایز وپذیرایی برنامه های این مراسم بود.

 

 


      

 

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های متعددی با حضور مهندس قبادی معاون محترم فرماندار استان کرمانشاه در منطقه ماهیدشت افتتاح گردید در این روز که مسئولین بخش ماهیدشت حضور داشتند ابتدا دبستان روستا ی چقا کلبعلی که توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده بود افتتاح گردید بعد از آن کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام ماهیدشت بود که اززمان تدفین آنها در این شهر ، شهر ماهیدشت رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و امید است با ساخت این یادمان یک فضای معنوی در خور شان و مقام منزلت آن شهدای گرانقدر به وجود آید . سالن ورزشی صالحین امام محمد باقر ( ع) یکی دیگر از پروژه هایی بود که با دستان مسئولین افتتاح گردید این سالن با 470 متر زیر بنا و حدود 300 میلیون تومان هزینه توسط معاونت مهندسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به منظور رشد فعالیتهای ورزشی در بین بسیجیان منطقه ماهیدشت  ساخته شده است . افتتاح مسجد روستای قمشه لر زنگنه یکی دیگر از پروژه هایی بود که در این روز افتتاح گردید . طرح های آبیاری تحت فشار روستاهای رحیم آباد و چقابلک محمد زمان و گاوداری 40 راسی روستای نامیوند دولتمند ی از توابع بخش ماهیدشت نیز دیگر طرح هایی بود که با دستان مسئولین افتتاح گردید .




 


      

در سومین روز دهه مبارک فجر ، حوزه راه کربلا با اعزام 50نفر از بسیجیان این حوزه به مراسم یادواره شهداء که توسط سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه برگزار گردید یاد وخاطر شهداء را گرامی داشتند.


      

 

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب در روز سه شنبه 14/11/93 ساعت 10صبح در مسجد روستای ریزوند به میزبانی پایگاه شهید آزادی برگزار گردید . برنامه های این مراسم ، تلاوت قرآن ، سخنرانی، اجرای شعر کردی توسط بسیجیان روستا ، اجرای سرود انقلابی توسط دانش آموزان و پایان بخش مراسم اهدا جوایز و پذیرایی از مدعوین گرامی بود . در این مراسم که مسئولین محترم سطح بخش ماهیدشت نیز حضور داشتند حاج آقا قلعه کهنه به عنوان سخنران جلسه پیرامون شخصیت امام خمینی (ره) ، رشادتهای شهدا ، مقایسه ایران قبل وبعد از انقلاب و علل موفقیت انقلاب اسلامی بیاناتی را ایراد فرمودند.

 


 


      

به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات ورزشی ( شطرنج فوتبال فوتسال و...) در بین دانش آموزان منطقه ماهیدشت برگزار خواهد شد که امروز در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین سطح بخش ومسئولین مجتمع آموزشی امام حسین (ع) روستای ریزوند مراسم افتتاحیه این مسابقات برگزار شد. دراین مراسم جناب آقای شرفی بخشدار محترم ماهیدشت بیاناتی را ایراد فرمودند.



      

در سومین روز دهه مبارک فجر همچون دیگر مناسبتها وایام مبارک در سالهای قبل ، مرکز بهداشت شهرماهیدشت با ویزیت رایگان بسیجیان وعموم مردم ،این ایام را گرامی داشتند .



      

در آغاز دهه مبارک فجر، پخش شیرینی توسط فرمانده پایگاه شهید کاظمی در سطح روستای ملازمان و مدرسه روستا صورت گرفت.




      

به مناسبت ایام دهه فجر جشن انقلاب در روستای دوچقا توسط پایگاه امام جعفر صادق(ع) در تاریخ 93/11/13 از ساعت 10 صبح در مسجد روستا برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین یوسفی نیا نماینده محترم ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در سخنانی به سیر تاریخی پیروزی انقلاب و نقش مردم و دستاوردهای نظام پرداختند، و در ادامه گروه تواشیح پایگاه با اجرای تواشیح زیبایی در وصف مقام شامخ رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) اجرای برنامه داشتند و همچنین مسابقاتی جهت دانش آموزان ابتدایی برگزار و گروه تئاتر پایگاه مذکور نیز اجرای تئاتر داشت. و در پایان به نفرات برتر مسابقات احکام ، گروه تواشیح و تئاتر هدایایی اهداء گردید و از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد. ضمنا در این مراسم مسئولین اداری سطح بخش نیز حضور داشتند.





      
<      1   2   3   4      >