ساعت فلش مذهبی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری : بسیج ، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.


منو اصل
مطالب پشن
آرشو مطالب
صفحات اختصاص
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدد امروز :18
بازدد دروز :6
کل بازدد :129040
تعداد کل اد داشت ها : 277
آخرن بازدد : 103/2/29    ساعت : 3:47 ع
درباره وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دگر

در تاریخ 92/11/16 جشن انقلاب و نهضت روشنگری در پایگاه شهید صیدمحمدی روستای چقانرگس با حضور بسیجیان و مردم روستا بر گزار گردید ، در این مراسم رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه راه کربلا حجه الاسلام والمسلمین حاجی آقا رجبی به دستاورد های انقلاب و درخشش های علمی و توفیقات روز افزون ملت اشاره وانقلاب و مردم را از هم تفکیک ناپذیر خواند  و در پایان با پخش شیرینی از مردم پذیرایی به عمل آمد .

ادامه مطلب...

      

 

در تاریخ 17/11/92 دیدار وسرکشی از خانواده شهدا در روستای قمشه تپه توسط مسوٌلین بخش و بسیجیان پایگاه شهید باهنر صورت گرفت در این برنامه از خانواده شهدای محمد حسن زنگنه و علیجان لرستانی با اهدای لوح و هدیه و چفیه تقدیر به عمل آمد و که این هدیه توسط فرملنده پایگاه مذکور تهیه شده بود .

32569298586685281233.jpg

ادامه مطلب...

      

 

در تاریخ 17/11/92 غبار روبی مزار شهدای گمنام در بوستان شهدای گمنام ماهیدشت توسط بسیجیان ومسولین بخش با اهدای گل و شستشوی قبور با گلاب و قرائت فاتحه انجام گرفت . 

ادامه مطلب...

      

 

در تاریخ 16/11/92 مسجد روستای قلعه نجف علیخان با حضور مسولین بخش و مردم و بسیجیان پایگاه شهید دکامی افتتاح گردید ، این مسجد با زیر بنای 260 متر مربع احداث گردیده است و حوزه راه کربلا ماهیدشت در دو نوبت و سه مرحله در قالب گرو های جهادی بسیج سازندگی در کار احداث مسجد مشارکت داشته است ، نوبت اول سال 91 و نوبت دوم در سال 92 در مجموع 3 گروه جهادی در این امر خیر مشارکت داشته اند %

ادامه مطلب...

      

در تاریخ 92/11/15 جشن انقلاب و نهضت روشنگری در پایگاه شهدای مرصاد روستای بان لرینی با حضور بسیجیان و مردم روستا بر گزار گردید ، در این مراسم رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه راه کربلا حجه الاسلام والمسلمین حاجی آقا رجبی به دستاورد های انقلاب و درخشش های علمی و توفیقات روز افزون ملت اشاره وانقلاب و مردم را از هم تفکیک ناپذیر خواند هچنین در این مراسم دانش آموزان ابتدایی اجرای سرود انقلاب داشتند و در پایان با پخش شیرینی از مردم پذیرایی به عمل آمد .


      

از ظهر روز 92/11/14 بارش رحمت الهی در ماهیدشت آغاز گردید . بارش همه جا را سفید پوش کرده وسبب یخ بندان در جاده اصلی ماهیدشت ( اتوبان راه کربلا ) گردیده که تردد خودرو ها را مشکل و مجبور به استفاده از زنجیر چرخ نمود ، شایان ذکر است در طول مسیر کرمانشاه ٍ ماهیدشت خصوصأ  گردنه عین اکش در عصر روز92/11/14 سه مورد تصادف جرحی صورت گرفت نکته قابل تأمل عدم حضور راهداری و راهور و دیگر ارگان های مربوط به این امر در مسیر بود که این امر به از طریق حوزه به بخشدار محترم اعلام و جهت داخل شهر نیز به شهردار محترم یادآوری شد . البته در این بین کشاوزان بسیار شاد از این بارش الهی ونوجوانان و کودکان خوشحال از برف بازی بودند ضمنأ کلیه مدارس ماهیدشت در تاریخ 92/11/15 تعطیل گردید %


      

در تاریخ92/11/14 مصادف با سومین روز دهه ی مبارک فجر مراسمی با همین عنوان در پایگاه شهید آزادی روستای ریزوند با حضور مسئولین و مردم بسیجی این روستا برگزار گردید. جناب سروان ترک جانشین فرماندهی حوزه راه کربلا ماهیدشت به عنوان خوش آمدگویی و حاج آقا رجبی امام جمعه ماهیدشت به همراه آقای جهانگرد بخشدار محترم بخش ماهیدشت  به عنوان سخنرانان این مراسم ضمن مقدس شمردن دستاوردهای انقلاب با تاکید بر ادامه راه امام و انقلاب از مردم ولایتمدار خواستند که همیشه در صحنه باشند و مردم نیز حمایت همیشگی خود را از انقلاب و ولایت اعلام نمودند. در این مراسم سوالاتی در رابطه با دهه ی فجر مطرح و به دو نفر از افرادی که پاسخ صحیح دادند جوایزی اهدا گردید. شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" توسط بسیجیان همیشه در صحنه سر داده شد. در این مراسم همچنین گروه سرود انقلاب توسط دانش آموزان بسیجی روستا اجرا گردید و در پایان با شیرینی و شکلات از حاضرین پذیرایی شد.



      

در تاریخ 13/11/92 مصادف با دومین روز دهه ی مبارک فجر مراسمی با همین عنوان در پایگاه شهید شکربیگی روستای کاشنبه لک با حضور مسئولین و مردم بسیجی این روستا برگزار گردید. حاج آقا رجبی امام جمعه ماهیدشت به همراه آقای جهانگرد بخشدار محترم بخش ماهیدشت و برادر فرزاد امیری فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت به عنوان سخنرانان این مراسم ضمن مقدس شمردن دستاوردهای انقلاب با تاکید بر ادامه راه امام و انقلاب از مردم ولایتمدار خواستند که همیشه در صحنه باشند و مردم نیز حمایت همیشگی خود را از انقلاب و ولایت اعلام نمودند. در این مراسم سوالاتی در رابطه با دهه ی فجر مطرح و به دو نفر از افرادی که پاسخ صحیح دادند جوایزی اهدا گردید. شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" توسط بسیجیان همیشه در صحنه سر داده شد. در این مراسم همچنین گروه سرود انقلاب توسط دانش آموزان بسیجی روستا اجرا گردید و در پایان با شیرینی و شکلات از حاضرین پذیرایی شد.


49106600768332088297.jpg

ادامه مطلب...

      

در تاریخ 12/11/92 به مناسبت روز دوازدهم فروردین و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ماهیدشت شیرینی و شکلات پخش شد. در این مراسم مردم با شور و نشاط فراوان حضوریافته و این روز فرخنده را جشن گرفتند.

35946592880267761308.jpg

ادامه مطلب...

      

برگزاری کمیسیون ایمنی حوزه راه کربلا

در تاریخ 92/1/1 کمیسیون ایمنی حوزه مقاومت راه کربلا ماهیدشت با حضور اعضای اصلی در دفتر فرماندهی محترم حوزه و با دبیری مسئول بازرسی حوزه برگزار گردید. نظیر چنین جلساتی بصورت ماهیانه در این حوزه برگزار می شود که نتایج آن بصورت مصوبه تنظیم و اجرا می گردد و اصلی ترین مطلب ارائه شده در این جلسه مربوط به وضعیت ایمنی وسایل گازسوز و گرمایشی و رعایت نکات ایمنی مرتبط با این وسایل بود.

 


      
<      1   2   3      >